Derrota injusta del Juvenil A al Narcís Sala

11/03/2018

El Juvenil A va caure derrota 2-1 davant la UE Sant Andreu. Injusta derrota de la Grama al Narcís Sala ja que per ocasions i joc desplegat va merèixer puntuar.

Bons primers 45 minuts de la Fundació amb fins a tres ocasions molt clares de gol que no van poder ser materialitzades. El premi del gol seria per a l’equip local després d’un gran xut des de fora de l’àrea que Vega no va poder fer.

La segona part va ser més descontralada i fruit d’això tots dos equips van generar i patir diverses ocasions de gol clares. La Grama va empatar el partit en el minut 53 per mediació de Duarte i tindria en les botes de Montalban l’1-2 després d’un error de la defensa local que deixaria un mà a mà entre el davanter visitant i el porter local però que no es va arribar culminar en gol.

A partir d’aquesta jugada el partit entraria en un fase de moltes transicions i contraatacs el que va suposar fins a dos ocasions molt clares del Sant Andreu que Vega va aconseguir aturar. El 2-1 arribaria a cinc minuts del final en un córner després d’una desafortunada acció de Nacho que va decidir no aclarir de cap la pilota pensant que aniria fora i finalment va acabar entrant.

La Grama va buscar l’empat i de nou es va quedar a les portes després de desaprofitar una gran ocasió després d’un mà a mà de Litri contra el porter local.

[divider]

El Juvenil A cayó derrota 2-1 ante la UE Sant Andreu. Injusta derrota de la Grama en el Narcís Sala ya que por ocasiones y juego desplegado mereció puntuar.

Buenos primeros 45 minutos de la Fundació con hasta tres ocasiones muy claras de gol que no pudieron ser materializadas. El premio del gol sería para el equipo local tras un gran tiro desde fuera del área que Vega nada pudo hacer.

La segunda parte fue más descontralada y fruto de ello ambos equipos generaron y padecieron varias ocasiones de gol claras. La Grama empató el partido en el minuto 53 por mediación de Duarte y tendría en las botas de Montalban el 1-2 tras un error de la defensa local que dejaría un mano a mano entre el delantero visitante y el portero local pero que no se llegó culminar en gol.

A partir de esta jugada el partido entraría en un fase de muchas transiciones y contragolpes lo que supuso hasta dos ocasiones muy claras del Sant Andreu que Vega logró atajar. El 2-1 llegaría a cinco minutos del final en un córner tras una desafortunada acción de Nacho que decidió no despejar de cabeza el balón pensando que iría fuera y finalmente acabó entrando.

La Grama buscó el empate y de nuevo se quedó a las puertas tras desaprovechar una gran ocasión tras un mano a mano de Litri contra el portero local.