Cròniques dels Benjamins amb les victòries del «B» i del «C».

Benjamí «E» 3 – Muntanyesa 11

Partit contra un rival de la zona alta que va començar guanyant al cap de dos minuts de partit, el primer quart va acabar 0-3.
En el segon quart el primer gol va ser dels nostres i a poc a poc la Grama anava jugant millor, al descans el marcador era d’1-6.
En el primer quart de la segona part els nostres van encaixar dos gols i van marcar un. Amb el porter de la Grama fent un bon partit parant un penal en aquest quart.
S’arriba a l’últim quart en el qual els nostres van jugar molt bé i van tenir moltes ocasions. Finalment la Grama sense parar d’esforçar-se marca el tercer gol que deixa el resultat de 3 a 11.
Un resultat una mica inflat però on ja es nota la millora dels nostres petits.


Benjamín “E” 3 – Montañesa 11

Partido contra un rival de la zona alta que comenzó ganando a los dos minutos de partido, el primer cuarto acabó 0-3.
En el segundo cuarto el primer gol fue de los nuestros y poco a poco la Grama iba jugando mejor, al descanso el marcador era de 1-6.
En el primer cuarto de la segunda parte los nuestros encajaron dos goles y marcaron uno. Con el portero de la Grama haciendo un buen partido parando un penalti en este cuarto.
Se llega al último cuarto en el que los nuestros jugaron muy bien y tuvieron muchas ocasiones. Finalmente la Grama sin parar de esforzarse marca el tercer gol que deja el resultado de 3 a 11.
Un resultado un poco abultado pero donde ya se nota la mejoría de nuestros pequeños.