Juvenil “C” 2 – Turó Peira 3
Els de la Grama tractaven de tenir la pilota des de darrere i jugant d’una manera molt bona. Però es jugava contra el líder i això es va notar. Calia estar molt atents, perquè els rivals tenien molta qualitat i generaven perill. Els nostres tenien l’estratègia d’anar per l’esquena per a poder generar també el mateix nivell de perill. A pesar que el primer gol el van ficar ells, el control va passar a ser de la Grama i els gols també van venir per als de casa.
Arribada una altra acció al final de la primera part, els contraris van ficar l’1 a 3 on es van anticipar als nostres. Encara així molt bones accions per part del porter del nostre juvenil.
En una falta lateral és quan es culmina el partit que dona un gol en pròpia per als de la Grama, que encara així van continuar lluitant igual que tot el partit, els pocs minuts de joc que ja quedaven en aquells dies.
L’entrenador es queda amb la bona actitud dels nois, amb el GRAN treball en grup i la lluita constant contra un equip molt difícil!
Juvenil “C” 2 – Turó Peira 3
Los de la Grama trataban de tener el balón desde atrás y jugando de una manera muy buena. Pero se jugaba contra el líder y eso se notó. Había que estar muy atentos, porque los rivales tenían mucha calidad y generaban peligro. Los nuestros tenían la estrategia de ir por las espaldas para poder generar también el mismo nivel de peligro. A pesar de que el primer gol lo metieron ellos, el control pasó a ser de la Grama y los goles también vinieron para los de casa.
Llegada otra acción al final de la primera parte, los contrarios metieron el 1 a 3 dónde se anticiparon a los nuestros. Aún así muy buenas acciones por parte del portero de nuestro juvenil.
En una falta lateral es cuando se culmina el partido que da un gol en propia para los de la Grama, que aún así siguieron luchando igual que todo el partido, los pocos minutos de juego que ya quedaban por entonces.
El entrenador se queda con la actitud de los chicos, con el GRAN trabajo en grupo y con la lucha constante contra un equipo muy difícil.
