Importantíssima victòria del nostre Juvenil B davant el Collblanc – Torrassa «A» per 2-3 al municipal La Torrassa.
Bon resultat el collit per l’equip entrenat per Víctor Salas a domicili, davant un rival molt perillós a la seva casa per les dimensions molt reduïdes del seu camp.
El partit va començar amb uns primers minuts de tanteig per part dels dos equips, sense un dominador clar ni sensació de perill, a excepció d’alguna jugada aïllada.
L’equip local té una ocasió clara a tret de mitjana distància que pega en el pal de la porteria de la Grama, i en un error en la sortida de pilota arribaria la jugada del 1-0.
Després del gol en contra la Grama no es va descompondre i va seguir cap endavant. El Juvenil B va fer un canvi que va ser clau per a guanyar el partit. Va entrar Óscar Muñoz en punta i el conjunt colomenc es va fer amo i senyor de la trobada i va tenir fins a tres ocasions clares per a poder empatar.
La segona part comença amb una Grama valenta i amb personalitat, tancant al rival i generant ocasions. En una falta lateral arriba el gol d’Óscar Muñoz a passada de Yago. 1-1 més que merescut. Tot seguit, en una bona jugada, arribaria el 1-2 de Franco.
Els visitants havien fet el més difícil però en una jugada aïllada, de córner, l’equip local aconsegueix el 2-2. Començava un nou partit en Torrassa.
Llavors es va veure a un Juvenil que generava múltiples ocasions i que tenia el control total del partit. Llavors arribaria el 2-3 definitiu de Guillem per a sumar 3 punts d’or.
Victoria més que merescuda i bones sensacions per al partit del pròxim cap de setmana a casa davant el tercer classificat.

¡Este es el Juvenil B!
Buen resultado el cosechado por el equipo entrenado por Víctor Salas a domicilio, ante un rival muy peligroso en su casa por las dimensiones muy reducidas de su campo.
El partido empezó con unos primeros minutos de tanteo por parte de los dos equipos, sin un dominador claro ni sensación de peligro, a excepción de alguna jugada aislada.
El equipo local tiene una ocasión clara a disparo de media distancia que pega en el palo de la portería de la Grama, y en un error en la salida de balón llegaría la jugada del 1-0.
Después del gol en contra la Grama no se descompuso y siguió hacia adelante. El Juvenil B hizo un cambio que fue clave para ganar el partido. Entró Óscar Muñoz en punta y el conjunto colomense se hizo dueño y señor del encuentro y tuvo hasta tres ocasiones claras para poder empatar.
La segunda parte empieza con una Grama valiente y con personalidad, encerrando al rival y generando ocasiones. En una falta lateral llega el gol de Óscar Muñoz a pase de Yago. 1-1 más que merecido. Acto seguido, en una buena jugada, llegaría el 1-2 tras un jugadón de Franco.
Los visitantes habían hecho lo más difícil pero en una jugada aislada, de córner, el equipo local consigue el 2-2. Empezaba un nuevo partido en Torrassa.
Entonces se vió a un Juvenil que generaba múltiples ocasiones y que tenía el control total del partido. Entonces llegaría el 2-3 definitivo de Guillem para sumar 3 puntazos de oro.
Victoria más que merecida y buenas sensaciones para el partido del próximo fin de semana en casa ante el tercer clasificado.