L’Aleví/Infantil Femení de la FEGrama va poder trencar a la jornada desprès de Setmana Santa la ratxa de dos partits perduts amb una importantíssima victòria davant el Martorelles per un resultat de 5-2 que col.loca el conjunt dirigit per Goretti a la setena posició amb 43 punts.
A nomès cinc jornades per a la consecució de la lliga i a la jornada 26 el conjunt de Santa Coloma, viatjarà al Municipal de Santa Susanna, dotzè classificat amb 19 punts, el diumenge 4 de maig a les 10:30 hores.
[divider]
[button color=»blue» size=»small» link=»http://www.fcf.cat/pnfg/NFG_CmpJornada?cod_primaria=1000120&CodCompeticion=18473338&CodGrupo=18699563&CodTemporada=9&CodJornada=10″ target=»blank» ]Resultats[/button]
[button color=»blue» size=»small» link=»http://www.fcf.cat/pnfg/NPcd/NFG_VisClasificacion?cod_primaria=1000120&codgrupo=18699563&codcompeticion=18473338″ target=»blank» ]Classificació[/button]
El Alevín / Infantil Femenino de la FEGrama pudo romper la jornada después de Semana Santa la racha de dos partidos perdidos con una importantísima victoria ante el Martorelles por un resultado de 5-2 que coloca el conjunto dirigido por Goretti en la séptima posición con 43 puntos.
A sólo cinco jornadas para la consecución de la liga y en la jornada 26 el conjunto de Santa Coloma, viajará en el Municipal de Santa Susanna, duodécimo clasificado con 19 puntos, el domingo 4 de mayo a las 10:30 horas.
Visca l’Esperit Grama!!!

