La Fundació Esportiva Grama tanca un gran 2017 (ascens a 1ªCat i líders de 1cat1) amb un empat sense gols davant el Sant Cugat FC.
La Grama va començar el partit amb força, penjant una pilota a l’àrea a la recerca del pitxitxi però sense sort en atac. Un bon inici per a una gran primera meitat, 45 minuts dominats pels blaus. El joc dels colomencs va ser bo, amb un Roberto Morales sacrificant-se molt en defensa i amb Omar molt actiu. Cristóbal va tenir la primera però el porter local va salvar el gol.
El Sant Cugat es va dedicar a la primera meitat a defensar i buscar el contraatac, sense èxit a l’estavellar-se sempre amb la defensa visitant. Buba amb un xut llunyà i Roberto de falta van buscar el gol sense èxit. Abans del descans va arribar la primera gran oportunitat de l’equip local, un 1 contra 1 que Texeira va salvar amb els peus, i el posterior rebuig va marxar als núvols. La resposta de la Grama va ser immediata amb un xut de Cristóbal que de nou es topava amb el porter.
Amb 0-0 es va arribar al descans i després del pas per vestuaris el xoc va canviar, el Sant Cugat va estirar línies i als dos minuts de joc van avisar amb una rematada de cap en un córner. El Sancu va estar millor en els segons 45 minuts, donant sensació de perill però sense sort en topar-se amb el gran treball defensiu de la Grama.
Al 72 arribaria la millor ocasió dels visitants en la segona meitat, Cristóbal es tornaria a trobar amb el porter, i en la següent jugada Buba amb un defensa. A poc a poc van passar els minuts sense ocasions fins arribar al final amb un just 0-0.
La Fundació Esportiva Grama cierra un gran 2017 (ascenso a 1ªCat y líderes de 1cat1) con un empate sin goles ante el Sant Cugat FC.
La Grama empezó el partido con fuerza, colgando un balón al área en busca del pichichi pero sin suerte en ataque. Un buen inicio para una gran primera mitad, 45 minutos dominados por los azules. El juego de los colomenses fue bueno, con un Roberto Morales sacrificándose mucho en defensa y con Omar muy activo. Cristóbal tuvo la primera pero el portero local salvó el gol.
El Sant Cugat se dedicó en la primera mitad a defender y buscar el contragolpe, sin éxito al estrellarse siempre con la defensa visitante. Buba con un disparo lejano y Roberto de falta buscaron el gol sin éxito. Antes del descanso llegó la primera gran oportunidad del equipo local, un 1 contra 1 que Texeira salvó con los pies, y el posterior rechace se marchó a las nubes. La respuesta de la Grama fue inmediata con un disparo de Cristóbal que de nuevo se topaba con el portero.
Con 0-0 se llegó al descanso y tras el paso por vestuarios el choque cambió, el Sant Cugat estiró líneas y a los dos minutos de juego avisaron con un remate de cabeza en un córner. El Sancu estuvo mejor en los segundos 45 minutos, dando sensación de peligro pero sin suerte al toparse con el gran trabajo defensivo de la Grama.
En el 72 llegaría la mejor ocasión de los visitantes en la segunda mitad, Cristóbal se volvería a encontrar con el portero, y en la siguiente jugada Buba con un defensa. Poco a poco pasaron los minutos sin ocasiones hasta llegar al final con un justo 0-0.

