Espectacular victòria en la jornada 11 de l’equip FEGrama davant el líder, l’Escola Guinardó, per un disputadíssim resultat de 3-2 el diumenge 21 de desembre al Nou Municipal de Santa Coloma.
L’equip de Santa Coloma dirigit per José Luis Ceballos del grup 22 de Segona Divisió va començar molt ràpid amb el gol per mitjà de Mario Díaz al minut 2 però va empatar el rival de Barcelona només un minut després.
Mario es va convertir en l’home resolutiu del partit amb dos gols més que van deixar un parcial de 3-1 impossible de remuntar per al rival que només va retallar gràcies a la mala sort per un gol en pròpia porta d’Iván Miralles.
L’Infantil D FEGrama es trobava còmode davant un rival directe i amb aquest resultat ens mantenim a dalt a la cinquena posició amb 20 punts, només un menys que Lloreda i Horta, quart i tercer respectivament, ia dos de Sistrells, segon, ja només quatre de l’líder, el Guinardó, que encaixa l’única derrota en 9 jornades en aquesta jornada 11.
El nostre entrenador FEGrama, José Luis Ceballos ens explica les seves sensacions després del partit:
«Bon partit avui al Municipal, l’infantil D s’enfrontava al Sants, un dels que millor juga a la categoria.
Però els de Jose Luis Ceballos han fet un dels millors partits de la temporada, després d’un succés de mals resultats avui en un partit important han tret la seva millor versió i tornen a jugar d’una manera vistosa i emocionant.
El partit terme amb 3-0, gols de Javi Ramírez des de prop mig camp, Brayan Calizaya cap al segon empenyent al fons de la xarxa una gran jugada per banda i passada enrere de Javi Lopez i el 3r ho feia Alex Fernández en transformar un penal provocat per Xavier Àvila jugador de l’Infantil C que venia a reforçar les baixes de l’infantil D. Content amb l’evolució de l’equip i les ganes de seguir creixent de tots «.
Per a la jornada 12 del dissabte 10 gener 2015 des de les 11:15 hores el nostre equip de Santa Coloma es desplaçarà al Complex La Bàscula, penúltim amb només 4 punts.
ALBUM FOTOS https://plus.google.com/photos/+FegSantacoloma/albums/6095262673030696241 
Espectacular victoria en la jornada 11 del equipo FEGrama ante el líder, la Escola Guinardó, por un disputadísimo resultado de 3-2 el domingo 21 de diciembre en el Nou Municipal de Santa Coloma.
El equipo de Santa Coloma dirigido por José Luis Ceballos del grupo 22 de Segunda División comenzó muy rápido con el gol por medio de Mario Díaz en el minuto 2 pero empató el rival de Barcelona solo un minuto después.
Mario se convirtió en el hombre resolutivo del partido con dos goles más que dejaron un parcial de 3-1 imposible de remontar para el rival que solo recortó gracias a la mala suerte por un gol en propia puerta de Iván Miralles.
El Infantil D FEGrama se encontraba cómodo ante un rival directo y con este resultado nos mantenemos arriba en la quinta posición con 20 puntos, solo uno menos que Lloreda y Horta, cuarto y tercero respectivamente, y a dos de Sistrells, segundo, y a solo cuatro del líder, el Guinardó, quien encaja la única derrota en 9 jornadas en esta jornada 11.
Nuestro entrenador FEGrama, José Luis Ceballos nos explica sus sensaciones tras el partido:
«Buen partido hoy en el Municipal, el infantil D se enfrentaba al Sants, uno de los que mejor juega en la categoría.
Pero los de Jose Luis Ceballos han echo uno de los mejores partidos de la temporada, después de un suceso de malos resultados hoy en un partido importante han sacado su mejor versión y vuelven a jugar de una manera vistosa y emocionante.
El partido término con 3-0, goles de Javi Ramírez desde cerca medio campo, Brayan Calizaya hacia el segundo empujando al fondo de la red una gran jugada por banda y pase atrás de Javi Lopez y el 3o lo hacía Alex Fernández al transformar un penalti provocado por Xavier Ávila jugador del Infantil C que venía a reforzar las bajas del infantil D. Contento con la evolución del equipo y las ganas de seguir creciendo de todos».
Para la jornada 12 del sábado 10 de enero de 2015 desde las 11:15 horas nuestro equipo de Santa Coloma se desplazará al Complex La Bàscula, penúltimo con solo 4 puntos.
Remuntada espectacular del líder l’Amateur FEGrama al Nou Municipal en derbi contra l’Arrabal Calaf-Gramanet per 2-1 https://fegrama.cat/web/?p=7094
Importantíssims tres punts pel Juvenil Preferent FEGrama a la seva visita a l’Escola Industrial de l’UB Catalònia (0-2) https://fegrama.cat/web/?p=7045
Empat in extremis del Juvenil B FEGrama al Municipal de Granollers que el permet seguir amunt (2-2) https://fegrama.cat/web/?p=7128
El Benjamí C FEGrama segueix segon amb una jornada menys i goleja a Santa Coloma davant el Hospitalenc per 7-1 https://fegrama.cat/web/?p=7036
Yosuke Sato, el defensa japonés de la FEGrama: «Quiero ayudar para conseguir el ascenso» https://fegrama.cat/web/?p=6901
Participa al Gran Concurs de Nadal de la Fundació Esportiva Grama https://fegrama.cat/web/?p=6364
Text i fotos: @chemacarva
[divider]
[button color=»blue» size=»small» link=»http://www.fcf.cat/pnfg/NPcd/NFG_VisClasificacion?cod_primaria=1000120&codgrupo=19975169&codcompeticion=19628986″ target=»blank» ]Resultats[/button]
[button color=»blue» size=»small» link=»http://www.fcf.cat/pnfg/NPcd/NFG_VisClasificacion?cod_primaria=1000120&codgrupo=18492801&codcompeticion=18473304″ target=»blank» ]Classificació[/button]



