Categorías
Alevins Base i Inclusiu

L’Aleví D de la FEGrama cau a Badalona contra el Young Talent per 4-3

El conjunt de Santa Coloma dirigit per Isma Román no ha pogut seguir pujant com a la setmana passada que ho va fer a la tercera posició amb 50 punts desprès de la victòria al derbi de Santa Coloma davant l’Arrabal- Calaf Gramanet.

Aquest cop a casa del Young Talent, l’equip de la Fundació Grama cau per 4-3 davant l’onzè classificat que va marcar un parcial de 4-0 i que a punt va estar el conjunt de Santa Coloma de remuntar-lo amb el 4-3 final. Els gols van ser d’un hattrick d0Oliver Acosta.

Aquesta derrota però no impideix que aquest Aleví D FEGrama es consolidès a dalt d’aquest grup 10 de Tercera Divisió nomès superat ara per l’Arrabal-Calaf a un punt, l’Escola Brafa a 5 punts i el líder el Catalònia amb 58 punts.

A la pròxima jornada 23, l’equip de la Fundació Grama rebrà al Nou Municipal de Santa Coloma a la Penya Barcelonista Barcino, catorzè classificat amb 12 punts, el diumenge 6 d’abril a les 9:00 hores.

[divider]

[button color=»blue» size=»small» link=»http://www.fcf.cat/pnfg/NFG_CmpJornada?cod_primaria=1000120&CodCompeticion=18473309&CodGrupo=18578226&CodTemporada=9&CodJornada=10″ target=»blank» ]Resultats[/button]

[button color=»blue» size=»small» link=»http://www.fcf.cat/pnfg/NPcd/NFG_VisClasificacion?cod_primaria=1000120&codgrupo=18578226&codcompeticion=18473309″ target=»blank» ]Classificació[/button]

El conjunto de Santa Coloma dirigido por Isma Román no ha podido seguir subiendo como la semana pasada que lo hizo en la tercera posición con 50 puntos después de la victoria en el derby de Santa Coloma ante el Arrabal-Calaf Gramanet.

Esta vez en casa del Young Talent, el equipo de la Fundación Grama cae por 4-3 ante el undécimo clasificado que marcó un parcial de 4-0 y que a punto estuvo el conjunto de Santa Coloma de remontar con el 4-3 final. Los goles fueron de un hattrick d0Oliver Acosta.

Esta derrota pero no impide que este Alevín D FEGRAMa se consolida arriba de este grupo 10 de Tercera División sólo superado ahora por el Arrabal-Calaf a un punto, la Escuela Brafa a 5 puntos y el líder el Catalònia con 58 puntos .

En la próxima jornada 23, el equipo de la Fundación Grama recibirá en el Nou Municipal de Santa Coloma a la Peña Barcelonista Barcino, decimocuarto clasificado con 12 puntos, el domingo 6 de abril a las 9:00 horas.

Visca l’Esperit Grama!!!