Una Fundació amb moltes baixes jugava a casa per trencar la ratxa de mals resultats i va sumar un empat davant el CF Montañesa C. Els locals van tornar a patir el seu problema més gran: la falta de gol tot i generar moltes ocasions.
El partit va començar amb domini del Cadet D i amb la Montañesa esperant els errors, i així en una errada al mig camp els visitants van anotar el 0-1 amb un contraatac. Tot i el gol el domini va seguir sent blau creant diverses ocasions molt clares amb intervencions de mèrit del porter visitant, a destacar una doble que va aturar de manera espectacular.
Finalment una passada al buit va fer que Brian, avui ubicat de davanter per les baixes i no de central, batés al porter de tir ras. Amb 1-1 va començar la segona meitat que va tenir el mateix guió que la primera. Només començar la Fundació va fallar fins a quatre ocasions clares de marcar. El domini era total però el gol no arribava i en un error a la sortida de pilota arribaria l’1-2.
Eficàcia màxima de l’equip visitant que va veure com la Grama es va bolcar a la recerca de l’empat, fallant ocasions fins que en l’últim pilota del partit, al descompte, una falta llunyana treta per Javi a l’àrea va ser rematada per Brian que de cap marcava el merescut 2-2.
[divider]
Una Fundació con muchas bajas jugaba en casa para romper la racha de malos resultados y sumó un empate ante el CF Montañesa C. Los locales volvieron a sufrir su problema mas grande: la falta de gol pese a generar muchas ocasiones.
El partido comenzó con dominio del Cadete D y con la Montañesa esperando los fallos, y así en un error en el medio campo los visitantes anotaron el 0-1 con un contraataque. A pesar del gol el dominio siguió siendo azul creando varias ocasiones muy claras con intervenciones de merito del portero visitante, a destacar una doble que detuvo de manera espectacular.
Finalmente un pase al hueco hizo que Brian, hoy ubicado de delantero por las bajas y no de central, batiera al portero de tiro raso. Con 1-1 empezó la segunda mitad que tuvo el mismo guión que la primera. Nada más empezar la Fundació falló hasta cuatro ocasiones claras de marcar. El dominio era total pero el gol no llegaba y en un error a la salida de balón llegaría el 1-2.
Eficacia máxima del equipo visitante que vio como la Grama se volcó en busca del empate, fallando ocasiones hasta que en el último balón del partido, en el descuento, una falta lejana sacada por Javi al área fue rematada por Brian que de cabeza marcaba el merecido 2-2.
