Victòria del Tenerife Iberia Toscal a l’amistós disputat el divendres enfront de la nostra secció de futbol sala (5-2). L’equip de Rubén Cros va plantar cara i va jugar de tu a tu davant un equip que milita a Segona Divisió A. Es van avançar els locals i abans del descans Fran faria l’empat. A la segona part David va donar la volta a l’electrònic (1-2).
Tenerife remuntaria i més tard amb el Futsal Grama jugant amb porter-jugador va sentenciar. Va arbitrar el partit el col·legiat de Primera Divisió, Juan Manuel García «Nel». Una bonica experiència que va portar el nom de Santa Coloma de Gramenet i de la FE Grama fins a les Illes Canàries.
Victoria del Tenerife Iberia Toscal en el amistoso disputado el viernes frente a nuestra sección de fútbol sala (5-2). El equipo de Rubén Cros plantó cara y jugó de tú a tú ante un equipo que milita en Segunda División A. Se adelantaron los locales y antes del descanso Fran haría el empate. En la segunda parte David dio la vuelta al electrónico (1-2).
Tenerife remontaría y más tarde con el Futsal Grama jugando con portero-jugador sentenció. Arbitró el encuentro el colegiado de Primera División, Juan Manuel García “Nel”. Una bonita experiencia que llevó el nombre de Santa Coloma de Gramenet y de la FE Grama hasta las Islas Canarias.


