Després d’una setmana de descans diumenge a la tarda al Nou Municipal els nois del Cadet C van jugar davant el FC Sant Martí Condal, novè classificat.
Els locals van ser molt superiors al rival però les múltiples ocasions que van tenir no les van aconseguir materialitzar. Al minut 6 Alejandro avançava al seu equip i tres minuts després arribava l’1-1, amb aquest empat van marxar al descans els dos conjunts.
A la segona meitat després de diversos canvis la Fundació baixaria el llistó però aconseguiria en l’últim minut marcar el gol de la victòria, 2-1 que feia Luis Aguilar.
[divider]
Tras una semana de descanso el domingo por la tarde en el Nou Municipal los chicos del Cadete C jugaron ante el FC Sant Martí Condal, noveno clasificado.
Los locales fueron muy superiores al rival pero las múltiples ocasiones que tuvieron no las consiguieron materializar. En el minuto 6 Alejandro adelantaba a su equipo y tres minutos después llegaba el 1-1, con ese empate se marcharon al descanso los dos conjuntos.
En la segunda mitad tras varios cambios la Fundació bajaría el listón pero conseguiría en el último minuto marcar el gol de la victoria, 2-1 que hacía Luis Aguilar.
