Prebenjamí «A» 1 – Poble Nou 2

Un altre partit del cap de setmana passat per aigua. El camp estava en molt males condicions, però aquests petits blavencs s’ho van deixar tot durant el partit. Durant els tres primers quarts perdent per un gol de falta en el min 7. Però es va aconseguir empatar a l’últim quart.

El futbol a vegades et dóna un xoc de realitat quan no te l’esperes: a l’últim minut Poble Nou marca un gol de rebot, que li atorga tres punts molt importants, i al nostre prebenjamí li lleva un punt que va treballar moltíssim. L’entrenador es mostra molt content amb el rendiment i el coratge del seu equip.


Prebenjamí «A» 1 – Poble Nou 2

Otro partido del fin de semana pasado por agua. El campo estaba en muy malas condiciones, pero estos pequeños azulones se lo dejaron todo durante el partido. Todo el encuentro perdiendo por un gol de falta en el min 7. Pero se consiguió empatar en el último cuarto.

El fútbol a veces te da un choque de realidad cuando menos te lo esperas: en el último minuto Poble Nou marca un gol de rebote, que le otorga tres puntos muy importantes, y a nuestro prebenjamín le quita un punto que trabajó muchísimo. El entrenador se muestra muy contento con el rendimiento y el coraje de su equipo.


Premier “B” 4 – Escuela “B” 1 

Els nois de la Grama malgrat el resultat final de 4 a 1, van fer un PARTIT EXCEL·LENT, amb una demostració de bona feina en equip, gaudi del joc i una evolució gegant a millor, com porta passant des que va començar la temporada. Són uns jugadors solidaris i harmònics.


Premier “B” 4 – Escola “B” 1 

Los chicos de la Grama a pesar del resultado final de 4 a 1, hicieron un EXCELENTE PARTIDO, con una demostración de buen trabajo en equipo, disfrute del juego y una evolución gigante a mejor, como lleva pasando desde que empezó la temporada. Son unos jugadores solidarios y armónicos.