Segona victòria consecutiva de la FE Grama, aquesta vegada 2-1 davant de la UE Sant Andreu en un Nou Municipal amb prop de 1.000 espectadors. Davant la presència també de l’Alcaldessa de Santa Coloma, Núria Parlón, acompanyada per Esteve Serrano (Primer Tinent d’alcaldessa), Mireia González (8a Tinenta d’alcaldessa), Dani Salgado (Regidor d’Esports) i Álvaro Rodilla […]
