El líder invicte de la lliga, CF Singuerlín, va visitar el Nou Municipal per jugar contra el Cadet D però aquesta vegada el resultat va ser el de menys.
La Grama va aconseguir controlar el joc a la primera part sempre millor posicionat al camp mentre el Singuerlín atacava de manera irregular i li costava molt crear jugades d’atac. Una jugada molt desafortunada va trencar el partit, en un llance de joc el porter visitant va impactar el seu genoll a la cara de Jairo Arias, l’ensurt i la por va entrar en escena en veure el noi KO, fins que va arribar l’ambulància va estar atès per la mare d’un jugador que és infermera i divendres haurà de ser operat del pòmul per una fractura.
Al descans el marcador era de 0-0 però els jugadors locals ja no estaven per pensar en futbol, els caps estaven posades en el seu company i amic, una cosa que va convertir la segona meitat en tràmit. L’àrbitre no va prendre la decisió de suspendre el partit així que amb els locals preocupats per Jairo el Singuerlín va aprofitar per guanyar 0-3.
El líder invicto de la liga, CF Singuerlín, visitó el Nou Municipal para jugar contra el Cadete D pero esta vez el resultado fue lo de menos.
La Grama consiguió controlar el juego en la primera parte siempre mejor posicionado en el campo mientras el Singuerlín atacaba de manera irregular y le costaba mucho crear jugadas de ataque. Una jugada muy desafortunada rompió el partido, en un lance de juego el portero visitante impactó su rodilla en la cara de Jairo Arias, el susto y el miedo entró en escena al ver al chico KO, hasta que llegó la ambulancia estuvo atendido por la madre de un jugador que es enfermera y el viernes tendrá que ser operado del pómulo por una fractura.
Al descanso el marcador era de 0-0 pero los jugadores locales ya no estaban para pensar en fútbol, las cabezas estaban puestas en su compañero y amigo, algo que convirtió la segunda mitad en tramite. El árbitro no tomó la decisión de suspender el partido así que con los locales preocupados por Jairo el Singuerlín aprovechó para ganar 0-3.