Tres punts fora de casa. La Fundació Esportiva Grama va golejar 0-3 el FC Vilafranca després d’un partit molt complet de tots els jugadors. Deixant-se l’ànima al camp des del xiulet inicial.
La Grama va entrar forta amb una pressió alta i buscant l’atac des del principi. Va avisar la Grama després d’una cessió al primer minut de joc i al segon córner del matx Peris va posar la pilota al cor de l’àrea i després de rematar-ho Alan la pilota colpejaria en un defensor per acabar en gol en pròpia porta. 0-1 en 2 minuts.
La cosa no acabaria en això. Des de la frontal Peris posava a prova el porter local que evitava amb una gran mà el gol, però davant la fallada del porter i defensa Molins aprofitava la pilota morta a l’àrea per perforar. 0-2 i minut 9.
Treball i més treball de tots els jugadors de Juanma Pons que es van deixar la pell sobre la gespa sent molt superiors al Vilafranca. L’únic xut local arribaria al 24′ i Guiseris amb una bona mà avall evitaria l’ensurt. Quatre més tard la Grama sentenciava.
Robatori de pilota a la frontal de Roger García que després d’entrar a l’àrea va deixar en safata el gol a un Molins que de nou no fallaria. El 0-3 al 28′. Abans del descans Solsona de cap va tenir el quart, els blaus van manejar molt bé la pilota i s’acostaven amb perill.
Després del pas per vestidors l’entrenador local, Iván Moreno, va fer quatre canvis entre ells el porter, mentre que Juanma Pons va seguir amb els mateixos 11. Als dos minuts de la represa arribaria l’únic acostament amb perill local, novament Guiseris apareixia per a evitar un gol de falta.
La resta de segona meitat va ser de domini absolut de la Grama que va marejar el rival i en cada jugada buscava l’àrea. Al 54′ Solsona es trobaria amb el porter en una altra bona jugada.
Al minut 79′ el local Illescas seria expulsat amb vermella directa per una agressió a Roger García. Amb deu minuts per al final més l’afegit de nou la Grama va fregar el gol. Fontanils en un rebuig va estavellar la pilota al pal i al 92′ Aleix Díaz des de fora de l’àrea va tenir l’última fregant el pal.

Tres puntos fuera de casa. La Fundació Esportiva Grama goleó 0-3 al FC Vilafranca tras un partido muy completo de todos los jugadores. Dejándose el alma en el campo desde el pitido inicial
La Grama entró fuerte con una presión alta y buscando el ataque desde el pitido inicial. Avisó la Grama tras una cesión en el primer minuto de juego y en el segundo córner del match Peris puso el balón en el corazón del área y tras rematarlo Alan el balón golpearía en un defensor para acabar en gol en propia puerta. 0-1 en 2 minutos.
La cosa no acabaría en eso. Desde la frontal Peris ponía a prueba al guardameta local que evitaba con una gran mano el gol, pero ante el fallo del portero y defensa Molins aprovechaba la pelota muerta en el área para perforar. 0-2 y minuto 9.
Trabajo y más trabajo de todos los jugadores de Juanma Pons que se dejaron la piel sobre el césped siendo muy superiores al Vilafranca. El único chute local llegaría en el 24′ y Guiseris con una buena mano abajo evitaría el susto. Cuatro más tarde la Grama sentenciaba.
Robó de balón en la frontal de Roger García que tras entrar al área le dejó en bandeja el gol a un Molins que de nuevo no fallaría. El 0-3 en el 28′. Antes del descanso Solsona de cabeza tuvo el cuarto, los azules manejaron muy bien el balón y se acercaban con peligro.
Tras el paso por vestuarios el entrenador local, Iván Moreno, realizó cuatro cambios entre ellos el portero, mientras que Juanma Pons siguió con los mismos 11. A los dos minutos de la reanudación llegaría el único acercamiento con peligro local, de nuevo Guiseris aparecía para evitar un gol de falta.
El resto de segunda mitad fue de domino absoluto de la Grama que mareó a su rival y en cada jugada buscaba el área. En el 54′ Solsona se encontraría con el portero en otra buena jugada.
En el minuto 79′ el local Illescas sería expulsado con roja directa por una agresión a Roger García. Con diez minutos para el final más el añadido de nuevo la Grama rozó el gol. Fontanils en un despejé estrelló el balón en el palo y en el 92′ Aleix Díaz desde fuera del área tuvo la última rozando el palo.