
El passat cap de setmana va ser històric per a l’entitat i per a José Mª Santos (Prebe). Diumenge al programa Tot Gira de Catalunya Ràdio tancaven la temporada desvetllant qui es portava el premi de Millor Himne del Futbol Català 2016 i finalment «Ale Ale Grama» va ser la triada en un concurs molt interessant. Parlem amb el compositor del nostre himne per saber les seves sensacions.
– Durant tot l’any van estar escoltant més de 30 himnes, i quan van revelar les semifinals el «Ale Ale Grama» estava juntament amb altres cinc himnes. Què vas sentir al veure la teva obra participant al concurs del TotGira?
– Per mi va ser una sorpresa, ja que no sabia res del concurs. Amb la qual cosa quan vaig saber que estàvem entre els 6 primers em va donar una alegria perquè és un reconeixement al treball realitzat. El premi a més de ser meu és de la Fundació que van ser els que van apostar per mi i per suposat aquest premi també va per tota la gent que va col·laborar amb mi.
– Els vots van ser clau, gairebé un centenar de persones van donar suport al nostre himne per colar-nos en la final per la porta gran com a primers classificats.
– Quan em van trucar per comunicar-me que estàvem a la final, que erem un dels tres candidats, va ser molt bonic. Em va fer molta il·lusió.
– I al final el jurat del programa va triar que el Millor Himne del Futbol Català 2016 era el de la Fundació Esportiva Grama.
– La veritat és que no m’ho esperava. Hi havia escoltat tots els himnes, com a músic sé que hi ha estils per a tothom. Potser la qualitat de so de gravació que teníem era molt bona però tot depenia del criteri del jurat. Va ser una cosa que va caure i una alegria per a tothom. Va ser una cosa molt bonica.
[divider]

El pasado fin de semana fue histórico para la entidad y para José Mª Santos (Prebe). El domingo en el programa Tot Gira de Catalunya Radio cerraban la temporada desvelando quien se llevaba el premio de Mejor Himno del Fútbol Catalán 2016 y finalmente «Ale Ale Grama» fue la elegida en un concurso muy interesante. Hablamos con el compositor de nuestro himno para saber sus sensaciones.
– Durante todo el año estuvieron escuchando más de 30 himnos, y cuando revelaron las semifinales el «Ale Ale Grama» estaba junto con otros cinco himnos. ¿Qué sentiste al ver tu obra participando en el concurso del TotGira?
– Para mi fue una sorpresa, pues no sabía nada del concurso. Con lo cual cuando me enteré que estábamos entre los 6 primeros me dio una alegría porque es un reconocimiento al trabajo realizado. El premio además de ser mio es de la Fundació que fueron los que apostaron por mi y por supuesto este premio también va para toda la gente que colaboró conmigo.
– Los votos fueron clave, casi un centenar de personas dieron apoyo a nuestro himno para colarnos en la final por la puerta grande como primeros clasificados.
– Cuando me llamaron para comunicarme que estábamos en la final, que eramos uno de los tres candidatos, fue muy bonito. Me hizo mucha ilusión.
– Y al final el jurado del programa eligió que el Mejor Himno del Fútbol Catalán 2016 era el de la Fundació Esportiva Grama.
– La verdad es que no me lo esperaba. Había escuchado todos los himnos, como músico sé que hay estilos para todos. Quizás la calidad de sonido de grabación que teníamos era muy buena pero todo dependía del criterio del jurado. Fue algo que cayo y una alegría para todos. Fue algo muy bonito.