Un total de quatre canvis d’entrenadors hem tingut a les banquetes en la mitja temporada 2015/16 que portem. Més val tard que mai, i és que avui és el moment de presentar aquests nous noms i també de donar-li les gràcies als que es van anar, pel que van donar al club en el temps que van estar.
En futbol 11 hem presenciat dos canvis. Al Juvenil B va tornar Javier Murillo, qui ja va estar la temporada passada a càrrec d’aquest mateix equip, substituint a Agustín Peraita. I a l’Infantil D va arribar Iván Cortés per substituir Oscar Navarro.
I en futbol 7 també hem tingut dos canvis. Marc Ten va arribar a l’Aleví G per substituir Felip Balagueró; i al Benjamí D va venir Raúl Ruíz, qui ja va estar al club en el passat, per substituir Alex Zurita.

Un total de cuatro cambios de entrenadores hemos tenido en los banquillos en la media temporada 2015/16 que llevamos. Más vale tarde que nunca, y es que hoy es el momento de presentar esos nuevos nombres y también de darle las gracias a los que se fueron por lo que dieron al club en el tiempo que estuvieron.
En fútbol 11 hemos presenciado dos cambios. Al Juvenil B volvió Javier Murillo, quien ya estuvo la temporada pasada a cargo de este mismo equipo, sustituyendo a Agustín Peraita. Y en el Infantil D llegó Iván Cortés para sustituir a Oscar Navarro.
Y en fútbol 7 también hemos tenido dos cambios. Marc Ten llegó al Alevín G para sustituir a Felip Balagueró; y al Benjamín D vino Raúl Ruíz, quien ya estuvo en el club en el pasado, para sustituir a Alex Zurita.
