El partit amistós disputat entre els equips Inclusius de la Fundació Esportiva Grama i el CF Mollet UE va tenir un resultat final de 4-6.
L’equip dirigit per Daniel Cabañas, amb Rafa Ortíz com a responsable, va arribar al descans amb un marcador favorable de 4-1 després d’un primer temps molt bo dels colomencs.
A la segona meitat el control del joc va ser per al Mollet que a causa de la joventut del seu equip i alguns errors dels locals van aconseguir remuntar.
Quan faltaven 10 minuts per al final el resultat era de 4-5, la Grama es va bolcar a la recerca de l’empat i en un contraatac va arribar el definitiu 4-6.

El partido amistoso disputado entre los equipos Inclusivos de la Fundació Esportiva Grama y el CF Mollet UE tuvo un resultado final de 4-6.
El equipo dirigido por Daniel Cabañas, con Rafa Ortíz como responsable, llegó al descanso con un marcador favorable de 4-1 tras un primer tiempo muy bueno de los colomenses.
En la segunda mitad el control del juego fue para el Mollet que debido a la juventud de su equipo y a algunos errores de los locales consiguieron remontar.
A falta de 10 minutos para el final el resultado era de 4-5, la Grama se volcó en busca del empate y en un contraataque llegó el definitivo 4-6.