Categorías
Femeníns

Derrota injusta del Juvenil-Cadet FEGrama a casa

Dissabte a la tarda al Municipal Les Oliveres vam veure com el Juvenil-Cadet Femení d’Amparo Bofarull va perdre 2-4 davant l’UD Molinos. L’equip es va menjar el rival però no va tenir sort de cara a gol; a més van fer un enorme esforç ja que eren solament 11 jugadores i sense portera, Estela va haver d’estar sota pals i la veritat és que va fer diverses parades de mèrit.

El partit començava amb un xut del conjunt local, Judith era la primera a provar sort. Malgrat que la Fundació havia sortit molt fort al terreny de joc en la primera jugada d’atac del Molinos acabaria en el 0-1 (minut 3). El gol no va fer que les locals es vinguessin avall, tot el contrari, l’equip va seguir pressionant al rival.

Un canvi de banda perfecte per Jenni va estar a punt de convertir-se en gol, ja que Jenni es marxaria en velocitat i en l’un contra un es quedaria a un pas del gol però la portera estaria molt ràpida i segura. En la següent jugada un mal rebuig del Molins acabaria estavellant-se al travesser.

Les locals estrenyien, tenien la pilota i les ocasions de gol però de nou la mala sort se li creuaria…en el segon tir visitant arribaria el 0-2 (minut 20). Un minut després arribaria l’1-2, Tamara marcava de vaselina un gran gol. En la següent jugada arribaria un xut de falta directa de Cristina que faria estirar la portera rival.

L’equip estava mereixent l’empat, Judith o Jenni tornarien a tenir ocasions, la segona amb un fort xut va fer que veiéssim una gran aturada visitant. Al descans vam marxar amb un 1 a 2 i en la segona meitat vam veure exactament el mateix guió, una Fundació Esportiva Grama que dominava en tots els aspectes però que es trobaria amb l’efectivitat de l’UD Molinos.

Als quinze minuts de la represa arribaria l’1-3 però de nou Tamara retallaria distàncies per ficar al seu equip en el partit. Ari, Alba o Tamara van tenir ocasions per l’empat però a un que les noies ho van donar tot i van merèixer no perdre el resultat acabaria en 2-4. El següent partit serà davant el CD Arrabal-Calaf a Can Zam diumenge a les 14:15 hores.

Les millors fotos del partit en el següent link: https://plus.google.com/photos/+FegSantacoloma/albums/6105386356676148833

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

El sábado por la tarde en el Municipal Les Oliveres vimos como el Juvenil-Cadete Femenino de Amparo Bofarull perdió 2-4 ante el UD Molinos. El equipo se comió al rival pero no tuvo suerte de cara a gol; además hicieron un enorme esfuerzo ya que eran solamente 11 jugadoras y sin portera, Estela tuvo que estar bajo palos y la verdad es que hizo varias paradas de mérito.

El partido comenzaba con un disparo del conjunto local, Judith era la primera en probar suerte. Pese a que la Fundació había salido muy fuerte al terreno de juego en la primera jugada de ataque del Molinos acabaría en el 0-1 (minuto 3). El gol no hizo que las locales se vinieran abajo, todo lo contrario, el equipo siguió achuchando al rival.

Un cambio de banda perfecto para Jenni estuvo apunto de convertirse en gol, pues Jenni se marcharía en velocidad y en el uno contra uno se quedaría a un pasito del gol pero la portera estaría muy rápida y segura. En la siguiente jugada un mal despeje del Molinos acabaría estrellándose en el larguero.

Las locales apretaban, tenían la pelota y las ocasiones de gol pero de nuevo la mala suerte se le cruzaría…en el segundo tiro visitante llegaría el 0-2 (minuto 20). Un minuto después llegaría el 1-2, Tamara marcaba de vaselina un gran gol. En la siguiente jugada llegaría un disparo de falta directa de Cristina que haría estirarse a la portera rival.

El equipo estaba mereciendo el empate, Judith o Jenni volverían a tener ocasiones, la segunda con un zambombazo hizo que viéramos un paradón visitante. Al descanso nos marchamos con ese 1-2 y en la segunda mitad vivimos exactamente el mismo guión, una Fundació Esportiva Grama que dominaba en todos los aspectos pero que se encontraría con la efectividad del UD Molinos.

A los quince minutos de la reanudación llegaría el 1-3 pero de nuevo Tamara recortaría distancias para meter a su equipo en el partido. Ari, Alba o Tamara tuvieron ocasiones para el empate pero a un que las chicas lo dieron todo y merecieron no perder el resultado acabaría en 2-4. El siguiente partido será ante el CD Arrabal-Calaf en Can Zam el domingo a las 14:15 horas.

[button color=»blue» size=»small» link=»http://www.fcf.cat/pnfg/NPcd/NFG_CmpJornada?cod_primaria=1000120&CodCompeticion=19629034&CodGrupo=20234960&CodTemporada=10&CodJornada=1″ target=»blank» ]Resultats[/button]

[button color=»blue» size=»small» link=»http://www.fcf.cat/pnfg/NPcd/NFG_VisClasificacion?cod_primaria=1000120&codgrupo=20234960&codcompeticion=19629034″ target=»blank» ]Classificació[/button]