El nou conjunt de Veterans de la Fundació Esportiva Grama s’estrena amb el Singuerlín (4-1)

Les dues formacions del Singuerlín i de la Fundació Grama posen al Nou Municipal de Santa Coloma
08/05/2014

El nou conjunt de Veterans de la Fundació Esportiva Grama (FEG) comença a agafar forma amb el primer partit al Nou Muncipal de Santa Coloma davant el Singuerlín.

A falta de tancar la plantilla del conjunt de la FEG amb alguna incorporació més, ahir els veterans de la Fundació Esportiva Grama varen guanyar el seu primer partit amistós contra els Veterans de Singuerlín per 4 a 1.

L’equip de la FEG s’està perfilant perquè aquesta temporada es pugui jugar la lliga de l’Associació Esportiva de Catalunya (aec84.com) cada diumenge de 8 a 10 del matí. Alguns dels equips amb els quals es batrà en lliga són: UE Sants, Veterans de Singuerlín, Montcada, Cervelló o Vilanova, entre d’altres.

L’equip durant aquests mesos es prepararà per conjuntar l’equip disputant una sèrie de tornejos com el que jugarà al Municipal de Lloreda el proper 28 de juny, on s’enfrontarà a equips com Castelldefels, Badalona i el propi Lloreda el proper 28 de juny.

El partit de germanor entre dos equips de Santa Coloma va tenir la presència del primer jugador de la UDA Gramenet que va jugar a Primera División José Calzado Ferrer «Pepín» que ha arribat des de Còrdoba a aportar la seva veterania al club que el va fer triomfar esportivament.

Moment del partit entre el conjunt de la Fundació Grama i el Singuerlín al Nou Municipal de Santa Coloma
Moment del partit entre el conjunt de la Fundació Grama i el Singuerlín al Nou Municipal de Santa Coloma
Les dues formacions del Singuerlín i de la Fundació Grama posen al Nou Municipal de Santa Coloma
Les dues formacions del Singuerlín i de la Fundació Grama posen al Nou Municipal de Santa Coloma

El nuevo conjunto de Veteranos de la Fundación Deportiva Grama ( FEG ) comienza a tomar forma con el primer partido en el Nou Muncipal de Santa Coloma ante el Singuerlín .

A falta de cerrar la plantilla del conjunto de la FEG con alguna incorporación más , ayer los veteranos de la Fundación Deportiva Grama ganaron su primer partido amistoso contra los Veteranos de Singuerlín por 4 a 1.

El equipo de la FEG está perfilando para esta temporada se pueda jugar la liga de la Asociación Deportiva de Cataluña ( aec84.com ) cada domingo de 8 a 10 de la mañana . Algunos de los equipos con los que se batirá en liga son : UE Santos , Veteranos de Singuerlín , Moncada , Cervelló o Vilanova , entre otros.

El equipo durante estos meses se preparará para conjuntar el equipo disputando una serie de torneos como el que jugará en el Municipal de Lloreda el próximo 28 de junio , donde se enfrentará a equipos como Castelldefels , Badalona y el propio Lloreda el próximo 28 de junio.

El partido de hermandad entre dos equipos de Santa Coloma tuvo la presencia del primer jugador de la UDA Gramenet que jugó en Primera División José Calzado Ferrer » Pepín » que ha llegado desde Córdoba a aportar su veteranía en el club que lo hizo triunfar deportivamente .

Texto y fotos: Chema Carvajal @ChemaCarva