Categorías
Base i Inclusiu Juvenils

Victòria del Juvenil A contra la U.At.Horta

Partit molt complet i victòria molt important del Juvenil A per seguir lluitant per la salvació.

El primer temps va començar amb un gol anul·lat al minut 1 per fora de joc de Kenneth. Bon començament de la Fundació en atac i defensa, l’Horta tindria una clara oportunitat d’avançar-se als 10 minuts però Gonzalo va evitar el gol amb una gran intervenció. Els colomencs van controlar el partit en tot moment, i després de tenir paciència arribaria el gol de Litri amb assistència de Kevin, qui va fer una gran jugada per banda esquerra.

A la mitja part es va arribar amb 1-0 i a la segona meitat els colomencs van sortir amb la intenció de marcar el gol de la tranquil·litat. Al minut 50 una gran acció d’Ángel per la banda dreta acabaria en penal transformat per Litri. Amb 2-0 l’Horta va baixar els braços i la Grama aconseguiria el tercer, obra de Kevin des de fora de l’àrea.

L’Horta va buscar el gol de l’honor però Gonzalo es va mostrar molt segur i atent per resoldre les poques ocasions de gol que va tenir l’equip visitant.

11juvAdamm

Partido muy completo y victoria muy importante del Juvenil A para seguir luchando por la salvación.

El primer tiempo empezó con un gol anulado en el minuto 1 por fuera de juego de Kenneth. Buen comienzo de la Fundació en ataque y defensa, el Horta tendría una clara oportunidad de adelantarse a los 10 minutos pero Gonzalo evitó el gol con una gran intervención. Los colomenses controlaron el partido en todo momento, y tras tener paciencia llegaría el gol de Litri con asistencia de Kevin, quien hizo una gran jugada por banda izquierda.

A la media parte se llegó con 1-0 y en la segunda mitad los colomenses salieron con la intención de marcar el gol de la tranquilidad. En el minuto 50 una gran acción de Ángel por la banda derecha acabaría en penalti transformado por Litri. Con 2-0 el Horta bajó los brazos y la Grama conseguiría el tercero, obra de Kevin desde fuera del área.

El Horta buscÓ el gol del honor pero Gonzalo se mostró muy seguro y atento para resolver las pocas ocasiones de gol que tuvo el equipo visitante.