L’equip de Dani Rosa va aconseguir tres punts a l’Escola Industrial davant el CD Don Bosco, un equip que encara no havia guanyat aquesta temporada a casa, i els colomencs no van deixar que saltarà la sorpresa.
Gran partit, amb variació en l’11 titular i amb molt bon rendiment. Els colomencs tenien la possessió de la pilota i les millors arribades a porteria que per desgràcia no van acabar en gol a la primera part. A la segona meitat amb el rival cansat la Grama va saber rematar la feina amb gols de Javi Justes, dos d’Izan Ferreres i un de Sergi Rodríguez per posar un 0-4 al marcador.
Gairebé al final els locals van aconseguir marcar el gol de l’honor. Amb aquesta victòria la Fundació segueix líder ara amb 4 punts d’avantatge sobre el segon després de l’empat del Sant Andreu.
Dani Rosa: «Estic content pel gran partit contra un equip que ens planta cara a la sortida ràpida de pilota.»

El equipo de Dani Rosa consiguió tres puntos en la Escola Industrial ante el CD Don Bosco, un equipo que todavía no había ganado esta temporada en casa, y los colomenses no dejaron que saltará la sorpresa.
Gran partido, con variación en el 11 titular y con muy buen rendimiento. Los colomenses tenían la posesión del balón y las mejores llegadas a portería que por desgracia no acabaron en gol en la primera parte. En la segunda mitad con el rival cansado la Grama supo rematar la faena con goles de Javi Justes, dos de Izan Ferreres y uno de Sergi Rodríguez para poner un 0-4 en el marcador.
Casi al final los locales consiguieron marcar el gol del honor. Con esta victoria la Fundació sigue líder ahora con 4 puntos de ventaja sobre el segundo tras el empate del Sant Andreu.
Dani Rosa: «Estoy contento por el gran partido contra un equipo que nos planta cara en la salida rápida de balón.»
