Categorías
Base i Inclusiu Infantils

L’Infantil C va caure al Nou Municipal

El diumenge al Nou Municipal l’equip dirigit per Víctor Salas i Juan D.Sánchez caure 1-4 davant la UD Cirera.

Partit que es va posar molt difícil des del primer moment ja que als 11 segons arribava el 0-1 i als quatre minuts el resultat era de 0-2. Els locals van aconseguir recompondre’s però el pes dels dos gols era massa gran per a un equip de primer any que estava lluitant contra un equip fort i ben col·locat al camp.

A la segona part més del mateix, dues urpades més del Cirera un en un aldarull a l’àrea i un altre en una falta lateral posaven un 0-4. Ja acabant el partit Guillem en una falta a la frontal posava el definitiu 1-4.

Juan D.Sánchez: «Un resultat que es pot qualificar d’accident ja que els dos gols matiners van condicionar el partit. Ara toca seguir treballant i intentar esmenar errors.»

infC070116

El domingo en el Nou Municipal el equipo dirigido por Víctor Salas y Juan D.Sánchez cayó 1-4 ante la UD Cirera.

Partido que se puso muy difícil desde el primer momento ya que a los 11 segundos llegaba el 0-1 y a los cuatro minutos el resultado era de 0-2. Los locales consiguieron recomponerse pero el peso de los dos goles era demasiado grande para un equipo de primer año que estaba luchando contra un equipo fuerte y bien colocado en el campo.

En la segunda parte más de lo mismo, dos zarpazos más del Cirera uno en un barullo en el área y otro en una falta lateral ponían un 0-4. Ya acabando el partido Guillem en una falta en la frontal ponía el definitivo 1-4.

Juan D.Sánchez: «Un resultado que se puede calificar de accidente ya que los dos goles tempraneros condicionaron el partido. Ahora toca seguir trabajando e intentar enmendar errores.»