El treball ben fet en un equip basat en la pedrera i en els jugadors de base es mostra quan els jugadors que han jugat en categories inferiors arriben al primer equip de l’Entitat. La Fundació Esportiva Grama és un equip jove, basat en l’esperit de la gran pedrera colomenca que Antonio Morales va aconseguir a la Grama, aquest és el model que seguim des del minut zero.
Aquesta temporada estem d’enhorabona, Brayan Caicedo i Oriol Boix, han acceptat les ofertes de renovació i ascens al primer equip. Brayan va ser el pitxitxi del Juvenil A, amb 18 gols en 31 partits, la temporada passada mentre que Oriol va portar la batuta de l’equip com a capità. Ambdós han sigut peces clau en la gran temporada del planter de Toni Rovira a Preferent.
Les dos perles del nostre planter han tingut molt bones ofertes d’equips de Tercera Divisió però finalment, amb el convenciment que la Grama és casa seva, han decidit quedar-se a la Fundació Esportiva Grama. Brayan ha acceptat l’ascens al Primer equip rebutjant una oferta molt atractiva del C.E. Europa. Per la seva part, fa un mes que es negociava amb Oriol per que es quedés al Nou Municipal i s’ha aconseguit arribar a un acord per que jugui amb el Primer equip dient que No a una molt bona oferta de la U.E. Rubí.
Amb la continuïtat d’aquestes dos perles del planter, Antonio Morales, ha aconseguit dos bons fitxatges per l’equip de Ramón Carranza. Sense dubtes, aquesta és una excel·lent noticia i ha de servir als més de 600 jugadors de la nostra Entitat com a exemple per saber que amb el seu esforç i continuïtat seran els més petits els que d’aquí a uns anys podran posar-se la samarreta blava del Primer equip. Aquest és l’esperit Grama!!



El trabajo bien hecho en un equipo basado en la cantera y en los jugadores de base se muestra cuando los jugadores que han jugado en categorías inferiores llegan al primer equipo de la Entidad. La Fundació Esportiva Grama es un equipo joven, basado en el espíritu de la gran cantera colomense que Antonio Morales consiguió en la Grama, este es el modelo que seguimos desde el minuto cero.
Esta temporada estamos de enhorabuena, Brayan Caicedo y Oriol Boix, han aceptado las ofertas de renovación y ascenso al primer equipo. Brayan fue el pichichi del Juvenil A, con 18 goles en 31 partidos, la temporada pasada mientras que Oriol llevó la batuta del equipo como capitán. Ambos han sido piezas clave en la gran temporada de la cantera de Toni Rovira en Preferente.
Las dos perlas de nuestra cantera han tenido muy buenas ofertas de equipos de Tercera División pero finalmente, con el convencimiento de que la Grama es su casa, han decidido quedarse en la Fundació Esportiva Grama. Brayan ha aceptado el ascenso al primer equipo rechazando una oferta muy atractiva del CE Europa. Por su parte, hace un mes que se negociaba con Oriol para que se quedara en el Nou Municipal y se ha conseguido llegar a un acuerdo para que juegue con el primer equipo diciendo que no a una muy buena oferta de la UE Rubí.
Con la continuidad de estas dos perlas de la cantera, Antonio Morales, ha conseguido dos buenos fichajes para el equipo de Ramón Carranza. Sin dudas, esta es una excelente noticia y debe servir a los más de 600 jugadores de nuestra Entidad como ejemplo para saber que con su esfuerzo y continuidad serán los más pequeños los que dentro de unos años podrán ponerse la camiseta azul del primer equipo. Este es el espíritu Grama!!
