Golejada d’escàndol per seguir a dos punts dels dos primers, l’Infantil «D» va guanyar 1-7 a l’EF Àngel Pedraza però segueix una setmana més tercer i ja només queden dues jornades per al final de la temporada.
Aquest cap de setmana els colomencs es van trobar amb un equip intens i que juga molt bé al futbol, amb molt bona sortida de pilota i circulació a dos tocs però poc potencial ofensiu. La Fundació Esportiva Grama va ser molt efectiva i va aprofitar les errades que cometien els locals, deixant molts espais en les marques i defensa retardada, per golejar al seu rival.
Els colomencs es van dedicar a jugar de manera directa, diagonals a les bandes o internades ràpides pel centre fent molt de mal a la defensa de Pedraza. 4-0 a la mitja part gràcies als gols d’Iker Altamirano en dues ocasions, Sergio Martínez i Mario Díaz, el resultat va poder ser més gran ja que van tenir alguna que una altra ocasió desaprofitada.
A la segona part els locals van sortir més ofensius, van avançar la defensa el que va provocar que l’àrbitre xiularà bastant fores de joc, l’entrenador visitant va fer un canvi de sistema per ser així més conservadors amb la pilota fent que la defensa sortís a pressionar i llavors aprofitar de nou els espais per plantejar-se sols contra el porter.
Mario Díaz va marcar dos gols més per completar un ‘hat-trick’ i Iván Miralles també va marcar per posar set gols en el caseller visitant, els visitants van aconseguir el gol de l’honor amb un gol fantasma.
Goleada de escándalo para seguir a dos puntos de los dos primeros, el Infantil «D» ganó 1-7 a la EF Ángel Pedraza pero sigue una semana más tercero y ya solo quedan dos jornadas para el final de la temporada.
Este fin de semana los colomenses se encontraron con un equipo intenso y que juega muy bien al fútbol, con muy buena salida de balón y circulación a dos toques pero poco potencial ofensivo. La Fundació Esportiva Grama fue muy efectiva y aprovecho los fallos que cometían los locales, dejando muchos espacios en las marcas y defensa retrasada, para golear a su rival.
Los colomenses se dedicaron a jugar de manera directa, diagonales a las bandas o internadas rápidas por el centro haciendo mucho daño a la defensa de Pedraza. 4-0 a la media parte gracias a los goles de Iker Altamirano en dos ocasiones, Sergio Martínez y Mario Díaz, el resultado pudo ser mayo ya que tuvieron alguna que otra ocasión desperdiciada.
En la segunda parte los locales salieron más ofensivos, adelantaron la defensa lo que provocó que el árbitro pitará bastante fueras de juego, el entrenador visitante hizo un cambio de sistema para ser así más conservadores con el balón haciendo que la defensa saliera a presionar y entonces aprovechar de nuevo los espacios para plantearse solos contra el portero.
Mario Díaz marcó dos goles más para completar un ‘hat-trick’ e Iván Miralles también marcó para poner siete goles en el casillero visitante, los visitantes consiguieron el ‘gol del honor’ con un gol fantasma.
