Partit tranquil per al aleví «D» de la Fundació Esportiva Grama que es va imposar per un contundent 8-2 a la Penya Espanyolista Manigua. Un xoc que des del principi va ser controlat pels locals que es van fer amb el control absolut i no van deixar cap opció als rivals. La superioritat va ser tan clara que en el primer quart de partit ja s’havia col·locat un 4-0 al marcador per als de Santa Coloma.
Es van efectuar diversos canvis en el conjunt dels propietaris del terreny de joc i possiblement d’donar un pas enrere, encara que seria per poc temps, ja que tornarien a manejar la situació, i encertar de cara al marc contrari, deixant el marcador en aquest rotund 8-2 favorable als colomencs.
Partido tranquilo para el alevín «D» de la Fundació Esportiva Grama que se impuso por un contundente 8-2 a la Penya Espanyolista Manigua. Un choque que desde el principio fue controlado por los locales que se hicieron con el control absoluto y no dejaron opción alguna a los rivales. La superioridad fue tan clara que en el primer cuarto de partido ya se había colocado un 4-0 en el marcador para los de Santa Coloma.
Se efectuaron varios cambios en el conjunto de los propietarios del terreno de juego y posiblemente de dio un pasito atrás, aunque sería por poco tiempo, ya que volverían a manejar la situación, y acertar de cara al marco contrario, dejando el marcador en ese rotundo 8-2 favorable a los colomenses.
