Només 9 jugadores, per a un partit de futbol 7 sol ser complicat, però les nostres noies de l’Infantil-Aleví van donar la cara en tot moment. Van lluitar fins al final per tal de portar-se punts del derbi colomenc però finalment el CD Arrabal-Calaf de Gramenet va guanyar el partit per un marcador de 1-3.
Partit molt igualat, els dos equips van estar molt ben plantats en el partit però l’Arrabal va aprofitar alguns errors en defensa per emportar-se la victòria. Un gol olímpic posava el 0-1, la Fundació havia desaprofitat bones oportunitats de gol i l’acabava de pagar. L’empat arribaria en el minut 54, de falta directa Cristina Aponte; però en la següent jugada una fallada defensiva era aprofitat per posar el 1-2.
Amb la Grama bolcada en atac a la recerca de l’empat arribaria a la contra el definitiu 1-3. L’equip baixa a la vuitena plaça de la lliga i a falta de només dos partits per jugar-se segueixen prop del cinquè lloc.
FOTOS DEL PARTIT: https://plus.google.com/photos/+FegSantacoloma/albums/6139457060391515809
Solo 9 jugadoras, para un partido de fútbol 7 suele ser complicado, pero nuestras chicas del Infantil-Alevín dieron la cara en todo momento. Lucharon hasta el final con tal de llevarse puntos del derbi colomense pero finalmente el CD Arrabal-Calaf de Gramenet ganó el partido por un marcador de 1-3.
Partido muy igualado, ambos equipos estuvieron muy bien plantados en el partido pero el Arrabal aprovechó algunos errores en defensa para llevarse la victoria. Un gol olímpico ponía el 0-1, la Fundació había desperdiciado buenas oportunidades de gol y lo acababa de pagar. El empate llegaría en el minuto 54, de falta directa Cristina Aponte; pero en la siguiente jugada un fallo defensivo era aprovechado para poner el 1-2.
Con la Grama volcada en ataque en busca del empate llegaría a la contra el definitivo 1-3. El equipo baja a la octava plaza de la liga y a falta de solo dos partidos por jugarse siguen cerca del quinto puesto.

