La Junta Directiva de la Fundació Esportiva Grama, vol comunicar que, Carlos Martínez López i José Manuel “Pecas”, exjugadors de la Gramenet, han sigut els tècnics escollits per formar tàndem d’entrenadors a la banqueta del primer equip de la F.E. Grama fins a final de temporada. Des de la nostra Fundació volem desitjar-los molta sort en […]
