La Fundació Esportiva Grama i Marc Canteras separen els seus camins aquest estiu després de quatre temporades vinculades al club.
Canteras va completar la seva etapa de futbol base a la FE Grama abans de fer el salt del Juvenil A al primer equip, on ha continuat la seva progressió defensant la samarreta colomenca i formant part del projecte esportiu durant les darreres temporades. Al llarg d’aquest recorregut, el futbolista ha demostrat compromís, treball i implicació, representant els valors del club tant dins com fora del terreny de joc.
Des de la FE Grama volem agrair-li la dedicació i l’esforç mostrats durant aquests quatre anys i desitjar-li molta sort en els seus futurs reptes personals i esportius.
Gràcies per tot, Marc. Aquesta sempre serà casa teva. 💙
