La Fundació Esportiva Grama i Padillo separaran els seus camins aquest estiu després que el futbolista hagi decidit no acceptar l’oferta de renovació presentada pel club. D’aquesta manera, es posa punt final a una etapa de tres temporades compartint vestidor i projecte al primer equip colomenc.
Durant aquest període, el futbolista s’ha convertit en una peça important de la plantilla, superant la barrera dels 100 partits oficials amb la samarreta de la FE Grama i participant activament en alguns dels moments més destacats del club en les darreres temporades.
Més enllà de les seves actuacions sobre el terreny de joc, Padillo ha demostrat sempre compromís, treball i implicació amb el projecte, qualitats que l’han convertit en un futbolista apreciat tant dins del vestidor com per l’afició colomenca.
Des de la FE Grama volem agrair-li la seva dedicació durant aquestes tres temporades i desitjar-li molta sort en els seus futurs reptes personals i esportius. Gràcies per aquests anys defensant els nostres colors, Padillo. Aquesta sempre serà casa teva.
Molta sort en el futur. 💙
