Categorías
Notícies Primer equip

Biel del Valle continuarà una temporada més a la Grama

La Fundació Esportiva Grama i Biel del Valle han arribat a un acord per a la renovació del futbolista de cara a la temporada 2026/27.

El defensa continuarà defensant la samarreta colomenca en la que serà la seva tercera temporada al club. Després de formar part del Juvenil A durant la campanya 2024/25, Biel va fer el salt al primer equip la passada temporada, consolidant-se dins de la plantilla i demostrant la seva progressió en el futbol amateur.

La seva renovació representa també una mostra més de l’aposta de la FE Grama pels jugadors formats a la casa, capaços de créixer dins de l’estructura esportiva del club i arribar al primer equip. Amb treball i esforç, Biel s’ha guanyat la confiança del cos tècnic i continuarà formant part del projecte colomenc una temporada més.

Amb només dues temporades al club, el defensa ja s’ha convertit en un exemple del camí que molts jugadors del futbol base i del Juvenil A somien recórrer: progressar, competir i consolidar-se al primer equip de la FE Grama.

Des del club celebrem la seva continuïtat i li desitgem molts èxits en aquesta nova temporada defensant els nostres colors.

SOM-HI, BIEL! 💙