Categorías
Alevins Base i Inclusiu

Bon partit de l’Aleví F al camp del líder

El derbi jugat al Municipal Can Zam 1 entre el CF Imperio i el nostre Aleví F se’l va emportar l’equip local per un resultat de 4-0.

Imperio, lider en la classificació i un equip físicament gran que en els primers minuts del partit va marcar dos gols rapids que va condicionar tot el partit. Posteriorment als primers gols la Grama  va seguir jugant tal i com havíen planejat, movent la pilota de banda a banda i creant els espais pel carril central i si haguessin estat encertats de cara a porteria haguessin posat entre les cordes al rival, ja que estava tancat al seu camp.

La Fundació va completar una molt bona primera part que va seguir així a la segona, però en les contres va matar el partit l’equip local. Un partit on la Grama va mereixer com a mínim haver marcat, ja que no van parar d’intentar-lo.

Jacob Ferrer:»L’entrenador contrari ens va dir que era el primer partit de lliga que havíen de canviar el sistema defensiu ja que nosaltres el vam aconseguir desconectar. Molt contents per la competitivitat d’aquest equip que dia rere dia segueix aprenent.»

AF
El derby jugado en el Municipal Can Zam 1 entre el CF Imperio y nuestro Alevín F se lo llevó el equipo local por un resultado de 4-0.
Imperio, líder de la clasificación y un equipo físicamente grande que en los primeros minutos del partido marcó dos goles rápidos que condicionó todo el partido. Posteriormente a los primeros goles la Grama siguió jugando tal y como habían planeado, moviendo la pelota de lado a lado y creando los espacios por el carril central y si hubieran estado acertados de cara a portería hubieran puesto entre las cuerdas al rival, ya que estaba cerrado en su campo.

La Fundació completó una muy buena primera parte que siguió así en la segunda, pero en las contras mató el partido el equipo local. Un partido donde la Grama mereció como mínimo haber marcado, ya que no pararon de intentarlo.

Jacob Ferrer: «El entrenador contrario nos dijo que era el primer partido de liga que tenían que cambiar el sistema defensivo ya que nosotros lo conseguimos desconectar. Muy contentos por la competitividad de este equipo que día a día sigue aprendiendo.»