Categorías
Base i Inclusiu Benjamins

El Benjamí «B» campió a Sant Vicenç dels Horts

Després de proclamar-se campions del Torneig de Badalona Sud el nostre Benjamí «B» va tornar a endur-se un trofeu a Santa Coloma. Dissabte l’equip es va adjudicar el Torneig de Sant Vicenç dels Horts. El seu entrenador, Víctor Díaz, comentava el següent: «Un altre torneig que guanyen els nois amb molt bona actitud i molt bon futbol contra dos rivals de categoria superior com són Cinc Copes i Sant Esteve que són de Primera».

Sant Vicenç 0-4 F.E.Grama

F.E.Grama 2-0 Penya Barcelonista Cinc Copes

Sant Vicenç 0-10 F.E.Grama

Final: FEGrama 0-0 Sant Esteve (victòria després de la tanda de penals)

BENJAMÍ BFUNDACIO GRAMA SANTA COLOMA

Tras proclamarse campeones de Torneo de Badalona Sud nuestro Benjamí “B” volvió a llevarse un trofeo a Santa Coloma. El sábado el equipo se adjudicó el Torneo de Sant Vicenç dels Horts. Su entrenador, Víctor Díaz, comentaba lo siguiente: «Otro torneo que ganan los chicos con muy buena actitud y muy buen fútbol contra dos rivales de categoría superior como son Cinc Copes y Sant Esteve que son de Primera».

Sant Vicenç 0-4 F.E.Grama

F.E.Grama 2-0 Penya Barcelonista Cinc Copes

Sant Vicenç 0-10 F.E.Grama

Final: F.E.Grama 0-0 Sant Esteve (victoria tras la tanda de penaltis)