Per als aficionats al futbol el partit viscut el diumenge a la tarda al Nou Municipal va ser una delícia doncs vam veure bon joc i molts gols; en contra per als jugadors, entrenadors i aficionats del Cadet «B» de la FEGrama va ser un «PAL» doncs d’estar guanyant 3-0 van acabar veient com en l’últim sospir els visitants s’emportaven la victòria per un ajustat 4-5.
Javier Manchado en el minut 3 feia el primer acostament perillós del partit, els visitants responien amb un xut llunyà que pararia Víctor Fuentes sense problemes. Havia començat bonic el partit, igualat amb molta pilota al centre del camp però amb ocasions per a tots dos conjunts. Una fallada defensiva al minut 10 deixaria a un jugador contrari amb tot a favor però el seu xut l’enviava molt lluny de la porteria.
Al minut 25 Javier Manchado tornaria a tenir una bona oportunitat de gol i finalment tres minuts després el 8 de l’equip marcava el primer del partit. Just abans del descans Luis Nieto robava la pilota, s’introduïa dins l’àrea i assistia a David Morales per posar el 2-0.
La segona meitat no podria començar millor, primers 20 segons de la segona meitat pilota en llarg per a David Morales que la creua i amb l’ajuda del pal posava el 3-0. Efectivitat total de l’equip de casa que segons després va poder celebrar el quart gol, un altre error en defensa de l’Horta ho aprofitava David Morales que sol davant el porter fallava just quan tots cantaven gol.
I del 3-0 passem al 3-2; en dos minuts la U.At.Horta al minut 60 es posava a un sol gol de la Fundació. La reacció de l’equip colomenc arribaria en forma de gol cinc minuts després, de manera combinativa arribava la pilota a Oscar que dins de l’àrea s’inventava una gran passada perquè David Morales marcarà el seu ‘hat-trick’.
Tot semblava ja per fi sentenciat però de nou l’Horta trauria forces per retallar diferències, empatar i fins i tot remuntar. Primer de tir creuat i després de vaselina amb un jugador local a terra empataven el partit a dos minuts del final. I llavors l’àrbitre es va fer protagonista en afegir més de cinc minuts, cosa que acabaria passant factura a la Fundació que en un contraatac veuria com el Horta aconseguia el definitiu 4-5.
FOTOS DEL PARTIT: https://plus.google.com/u/0/photos/+FegSantacoloma/albums/6131737035629055377
Para los aficionados al fútbol el partido vivido el domingo por la tarde en el Nou Municipal fue una delicia pues vimos buen juego y muchos goles; en contra para los jugadores, entrenadores y aficionados del Cadete «B» de la F.E.Grama fue un «PALO» pues de estar ganando 3-0 acabaron viendo como en el último suspiro los visitantes se llevaban la victoria por un ajustado 4-5.
Javier Manchado en el minuto 3 hacía el primer acercamiento peligroso del partido, los visitantes respondían con un disparo lejano que pararía Víctor Fuentes sin problemas. Había empezado bonito el partido, igualado con mucha pelota en el centro del campo pero con ocasiones para ambos conjuntos. Un fallo defensivo en el minuto 10 dejaría a un jugador contrario con todo a favor pero su disparo lo enviaba muy lejos de la portería.
En el minuto 25 Javier Manchado volvería a tener una buena oportunidad de gol y finalmente tres minutos después el 8 del equipo marcaba el primero del partido. Justo antes del descanso Luis Nieto robaba el balón, se introducía dentro del área y asistía a David Morales para poner el 2-0.
La segunda mitad no podría empezar mejor, primeros 20 segundos de la segunda mitad balón en largo para el David Morales que la cruza y con la ayuda del palo ponía el 3-0. Efectividad total del equipo de casa que segundo después pudo celebrar el cuarto gol, otro fallo en defensa del Horta lo aprovechaba David Morales que solo ante el portero fallaba justo cuando todos cantaban gol.
Y del 3-0 pasamos al 3-2; en dos minutos la U.At.Horta en el minuto 60 se ponía a un solo gol de la Fundació. La reacción del equipo colomense llegaría en forma de gol cinco minutos después, de forma combinativa llegaba la pelota a Oscar que dentro del área se inventaba un gran pase para que David Morales marcará su ‘hat-trick’.
Todo parecía ya por fin sentenciado pero de nuevo el Horta sacaría fuerzas para recortar diferencias, empatar e incluso remontar. Primero de tiro cruzado y después de vaselina con un jugador local en el suelo empataban el partido a dos minutos del final. Y entonces el árbitro se hizo protagonista al añadir más de cinco minutos, algo que acabaría pasando factura a la Fundació que en un contraataque vería como el Horta conseguía el definitivo 4-5.