Categorías
Base i Inclusiu Benjamins

PRÈVIES DELS EQUIPS BENJAMINS, 28 i 29 de març

BENJAMÍ AFUNDACIO GRAMA SANTA COLOMA

Interessant partit el que ens poden oferir el proper diumenge a les 14.30 hores al Nou Municipal de Santa Coloma l’equip benjamí «A» de la Fundació Esportiva Grama i el Vila Olimpica, els dos conjunts molt parells a la classificació, amb 35 i 33 punts respectivament. Un xoc que estarà marcat per la igualtat, ja que tots dos conjunts porten una temporada més o menys semblant en la seva trajectòria. A més, tots dos conjunts, vénen de fer resultats molt semblants a les últimes jornades, en conseqüència per aquest motiu s’espera una confrontació difícil. Veurem si el fet de jugar a casa supote un motiu més per als nois de la FEGrama.

Interesante partido el que nos pueden ofrecer el próximo domingo a las 14.30 horas en el Nou Municipal de Santa Coloma el equipo benjamín «A» de la Fundació Esportiva Grama y el Vila Olimpica, los dos conjuntos muy parejos en la clasificación, con 35 y 33 puntos respectivamente. Un choque que estará marcado por la igualdad, pues ambos conjuntos llevan una temporada mas o menos parecida en su trayectoria. Además, ambos conjuntos, vienen de realizar resultados muy parecidos en las últimas jornadas, en consecuencia de ahí que se espere una confrontación difícil. Veremos si el hecho de jugar en casa supote un motivo mas para los muchachos de la FEGrama.

[divider]

BENJAMÍ BFUNDACIO GRAMA SANTA COLOMA

Bé ho tenen els xavals del benjamí «B» de la Fundació Esportiva Grama dissabte a les 10.30 hores, si volen consolidar la seva posició de líders en el grup. El rival de torn serà el Masnou Atlètic que figura en novena posició amb 26 punts. Per tant, la diferència és clara i concreta en favor dels de Santa Coloma. El fet que el xoc es jugui al Municipal d’Ocata no ha d’influir en absolut, ja que la regularitat dels colomencs al llarg de la temporada és evident, tot i jugant en camps més complicats que el que visita aquesta setmana.

Bien lo tienen los chavales del benjamín «B» de la Fundació Esportiva Grama el sábado a las 10.30 horas, si quieren consolidar su posición de líderes en el grupo. El rival de turno será el Masnou Atlético que figura en novena posición con 26 puntos. Por lo tanto, la diferencia es clara y concreta en favor de los de Santa Coloma. El hecho de que el choque se juegue en el Municipal de Ocata no debe influir en absoluto, pues la regularidad de los colomenses a lo largo de la temporada es evidente, todo y jugando en campos mas complicados que el que visita esta semana.

[divider]

 BENJAMÍ CFUNDACIO GRAMA SANTA COLOMA

El líder d’aquest grup, els petits del benjamí «C» de la Fundació Esportiva Grama, viatgen aquest cap de setmana al camp del Hospitalenc. Un partit en què si volen mantenir la primera posició de la classificació, procurant que el Turó de la Peira, segon classificat no se’ls acosti i es faci amb el primer lloc, hauran de sacrificar molt i mantenir la tensió alta durant el temps de joc , atès que el Hospitalenc, en onzè lloc amb 12 punts, ha aconseguit donar la campanada en algun partit. Esperem que els de Santa Coloma, facin valer la seva situació privilegiada de primer equip classificat. La confrontació es jugarà al Municipal Centre de L’Hospitalet a les 13.15

El líder de este grupo, los pequeños del benjamin «C» de la Fundació Esportiva Grama, viajan este fin de semana al campo del Hospitalense. Un partido en el que si quieren mantener la primera posición de la clasificación, procurando que el Turó de la Peira, segundo clasificado no se les acerque y se haga con el primer puesto, deberán sacrificarse mucho y mantener la tensión alta durante el tiempo de juego, dado que el Hospitalense, en un décimo primer lugar con 12 puntos , ha conseguido dar la campanada en algún partido. Esperemos que los de Santa Coloma, hagan valer su situación privilegiada de primer equipo clasificado. La confrontación se jugará en el Municipal Centre de L´Hospitalet a las 13.15 horas.

 [divider]

BENJAMÍ DFUNDACIO GRAMA SANTA COLOMA

Tant el Zona Franca com el benjamí «D» de la Fundació Esportiva Grama, vénen d’apuntar-se unes ultimes jornades bastant irregulars en el marcador, amb uns resultats adversos gens favorables, per aquesta raó tot ens porta a pensar que es tractarà d’un compromís bastant complicat per les dues formacions. Si ens fixem exclusivament en la classificació, els colomencs, ben situats en setè lloc amb 32 punts, haurien de partir com a favorits davant un Zona Franca que figura en onzena posició amb 20 punts sumats. El partit tindrà com a escenari a Municipal de la Bascula i començarà a les 10.30 hores el dissabte.

Tanto el Zona Franca como el benjamín «D» de la Fundació Esportiva Grama, vienen de apuntarse unas ultimas jornadas bastante irregulares en el marcador, con unos resultados adversos nada halagueños, por esa razón todo nos lleva a pensar que se tratará de un compromiso bastante complicado para ambas formaciones. Si nos fijamos exclusivamente en la clasificación,los colomenses,  mejor situados en séptimo lugar con 32 puntos, deberían partir como favoritos ante un Zona Franca que figura en undécima posición con 20 puntos sumados. El partido tendrá como escenario en Municipal de La Bascula y comenzará a las 10.30 horas el sábado.

[divider]

BENJAMÍ EFUNDACIO GRAMA SANTA COLOMA

Es pot intuir que el partit entre el Sant Andreu i el benjamí «E» de la Fundació Esportiva Grama, dissabte a les 14 hores al Narcís Sala, pot esdevenir un compromís bastant igualat i que ofereix certa incertesa en el marcador, tot i que la Grama surti com a equip favorit en estar molt millor classificat, però sense perdre de vista que el Sant Andreu, en el seu terreny, és bastant difícil de batre. No obstant això, no perdem de vista que els xavals de la FEGrama, vénen de guanyar els seus últims partits de competició, mentre que el conjunts quadribarrat, ha mantingut una línia força irregular.

Se puede intuir que el partido entre el Sant Andreu y el benjamín «E» de la Fundació Esportiva Grama, el sábado a las 14 horas en el Narcís Sala, puede convertirse en un compromiso bastante igualado y que ofrece cierta incerteza en el marcador, aunque la Grama salga como equipo favorito al estar mucho mejor clasificado, pero sin perder de vista que el Sant Andreu, en su terreno, es bastante difícil de batir. Sin embargo, no perdamos de vista que los chavales de la FEGrama, vienen de ganar sus últimos partidos de competición, mientras que el conjuntos cuatribarrado, ha mantenido una linea bastante irregular.

 [divider]

BENJAMÍ FFUNDACIO GRAMA SANTA COLOMAOs dur de rosegar el que li espera al benjamí «F» de la Fundació Esportiva Grama dissabte a les 14 hores al Municipal de Les Oliveres. El seu rival de torn serà Premier Barcelona que visita el camp colomenc, després de cinc jornades consecutives sense conèixer la derrota i amb totes les intencions d’atrapar el líder, ja que és una possibilitat que li atorga la seva segona posició a la taula. La FEGrama per la seva banda, sap de la complexitat del matx i, per tant, si volen treure alguna cosa positiva hauran de lluitar amb totes les seves forces.

Hueso duro de roer el que le espera al benjamín «F» de la Fundació Esportiva Grama el sábado a las 14 horas en el Municipal de Les Oliveras. Su rival de turno será el Premier Barcelona que visita el campo colomense, después de cinco jornadas consecutivas  sin conocer la derrota y con todas las intenciones de atrapar al líder, ya que es una posibilidad que le otorga su segunda posición en la tabla. La FEGrama por su parte, sabe de la complejidad del encuentro y, por lo tanto, si quieren sacar algo positivo tendrá que luchar con todas sus fuerzas.