Toni Díaz nou entrenador del primer equip

A la tarda del dimarts 29 de maig va ser presentat Toni Díaz Losquiño com a nou entrenador del primer equip. L’acte va ser dut a terme a la Sala de Premsa de l’estadi amb el tècnic colomenc acompanyat pel president, Antonio Morales, i del vicepresident, Manolo García.

Antonio Morales, president de l’entitat, ha remarcat que no aconseguir jugar els play-off d’ascens a Segona B seria un fracàs. Així mateix li va donar la benvinguda a una persona a qui coneix des de fa anys, a la qual veu capacitada i molt preparada per emprendre un objectiu tan gran.

“Apostem per gent del club. Estem decidits a fer el millor equip, dins les nostres possibilitats pressupostàries.”

Toni Díaz, qui fins ara era coordinador de la FE Grama i entrenador del Juvenil A, es va mostrar il·lusionat per aquesta gran oportunitat que li ofereix el club. Com colomenc vol “tornar a il·lusionar Santa Coloma”. Esportivament comentava que té la sensació que l’actual plantilla pot competir a Tercera.

“Serà un repte i una gran responsabilitat renovar la plantilla d’aquesta temporada. Serà difícil i haurem d’encertar a saber que jugadors han de seguir i que jugadors arriben.”

Presentat el nou tècnic del Juvenil A.

Just després de ser presentat Toni Díaz va arribar el torn per a Luis Maria Hernando com a nou entrenador del Juvenil A de Preferent. El fins ara segon entrenador del primer equip (com també ho va ser en els ascensos a 3ª catalana i 2ª) es quedarà a la Grama per dirigir al juvenil.

L’objectiu marcat serà buscar l’anhelat ascens a Nacional. Comptarà amb jugadors d’aquest any, alguns nous i nois que pugen del B. Després del seu pas pel Cadet B de la Fundació aquesta serà la seva segona etapa d’entrenador a l’entitat.

D’esquerra a dreta: Manolo García (vicepresident), Antonio Morales (president), Toni Díaz (primer equip) i Luis M. Hernando (Juvenil A)

En la tarde del martes 29 de mayo fue presentado Toni Díaz Losquiño como nuevo entrenador del primer equipo. El acto fue llevado a cabo en la Sala de Prensa del estadio el técnico colomense acompañado por el presidente, Antonio Morales, y del vicepresidente, Manolo García.

Antonio Morales, presidente de la entidad, remarcó que no conseguir jugar los play-off de ascenso a Segunda B sería un fracaso. Así mismo le dio la bienvenida a una persona a la que conoce desde hace años, a la que ve capacitada y muy preparada para acometer un objetivo tan grande.

“Apostamos por gente del club. Estamos decididos hacer el mejor equipo, dentro de nuestras posibilidades presupuestarias.”

Toni Díaz, quien hasta ahora era Coordinador de la FE Grama y entrenador del Juvenil A, se mostró ilusionado por esta gran oportunidad que le ofrece el club. Como colomense quiere “volver a ilusionar a Santa Coloma”. Deportivamente comentaba que tiene la sensación de que la actual plantilla puede competir en Tercera.

“Será un reto y una gran responsabilidad renovar la plantilla de esta temporada. Será difícil y tendremos que acertar en saber que jugadores deben seguir y que jugadores llegan.”

Presentado el nuevo técnico del Juvenil A.

Justo después de ser presentado Toni Díaz llegó el turno para Luis Maria Hernando como nuevo entrenador del Juvenil A de Preferente. El hasta ahora segundo entrenador del primer equipo (como también lo fue en los ascensos a 3ª catalana y 2ª) se quedará en la Grama para dirigir al juvenil.

El objetivo marcado será buscar el ansiado ascenso a Nacional. Contará con jugadores de este año, algunos nuevos y chicos que suben del B. Tras su paso por el Cadete B de la Fundació esta será su segunda etapa de entrenador en la entidad.