La Fundació Esportiva Grama ha participat aquest matí a la tradicional ofrena floral de l’Onze de Setembre, celebrada a la Plaça de la Vila de Santa Coloma de Gramenet amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya. L’acte ha reunit institucions, entitats i associacions de la ciutat en una jornada carregada de simbolisme i sentiment col·lectiu.
La representació de la FE Grama ha estat encapçalada pels directius Francesc Sánchez, José Manuel Morales i Germán Rosales, així com per la tresorera Encarni Santiago. A més, el club ha comptat amb una àmplia participació del futbol base i del karate, amb nens, nenes i joves esportistes tant de categories masculines com femenines, que han volgut viure de prop aquest acte cívic i històric.
Per al club, prendre part en aquesta jornada té un valor especial. La Diada no només és una commemoració de la història i la identitat del nostre país, sinó també una oportunitat per reivindicar el paper de l’esport com a eina de cohesió social i per reforçar el vincle entre la Grama i la ciutat de Santa Coloma. El club vol ser un referent no només dins dels terrenys de joc, sinó també com a entitat compromesa amb els valors, la cultura i la comunitat que l’envolta.
Amb la seva presència a la Plaça de la Vila, la FE Grama ha volgut transmetre un missatge d’unitat, respecte i orgull colomenc, posant en relleu que la nostra força va més enllà de la competició esportiva. El suport i la implicació del futbol base i del karate simbolitzen la continuïtat i el futur del projecte, i evidencien que la Grama és una gran família que treballa unida dins i fora del camp.
La FE Grama continuarà participant activament en totes aquelles iniciatives que enforteixin la ciutat, la seva gent i els valors que ens defineixen com a club.

La Fundació Esportiva Grama ha participado esta mañana en la tradicional ofrenda floral del 11 de Septiembre, celebrada en la Plaça de la Vila de Santa Coloma de Gramenet con motivo de la Diada Nacional de Catalunya. El acto ha reunido a instituciones, entidades y asociaciones de la ciudad en una jornada cargada de simbolismo y sentimiento colectivo.
La representación de la FE Grama ha estado encabezada por los directivos Francesc Sánchez, José Manuel Morales y Germán Rosales, así como por la tesorera Encarni Santiago. Además, el club ha contado con una amplia participación del fútbol base y del karate, con niños, niñas y jóvenes deportistas tanto de categorías masculinas como femeninas, que han querido vivir de cerca este acto cívico e histórico.
Para el club, tomar parte en esta jornada tiene un valor especial. La Diada no solo es una conmemoración de la historia y la identidad de nuestro país, sino también una oportunidad para reivindicar el papel del deporte como herramienta de cohesión social y para reforzar el vínculo entre la Grama y la ciudad de Santa Coloma. El club quiere ser un referente no solo dentro de los terrenos de juego, sino también como una entidad comprometida con los valores, la cultura y la comunidad que le rodea.
Con su presencia en la Plaça de la Vila, la FE Grama ha querido transmitir un mensaje de unidad, respeto y orgullo colomense, destacando que nuestra fuerza va más allá de la competición deportiva. El apoyo y la implicación del fútbol base y del karate simbolizan la continuidad y el futuro del proyecto, y evidencian que la Grama es una gran familia que trabaja unida dentro y fuera del campo.
La FE Grama seguirá participando activamente en todas aquellas iniciativas que fortalezcan la ciudad, su gente y los valores que nos definen como club.