La FE Grama ha fet canvis en la coordinació, i avui presentem a un dels nous integrants. Ferran Vilà és el nou Coordinador del Futbol Femení de la Fundació Esportiva Grama.

– Quina serà la teva funció?

– La meva funció és muntar la secció femenina des de les més petites fins a les més grans. Intentarem muntar un equip de cada: Aleví, Infantil, Cadet, dos Juvenils i ens agradaria per a aquest any o el proper crear un equip amateur.

– Quina és la teva trajectòria més recent?

– Vaig començar aquí a la Fundació Esportiva Grama com a entrenador d’un infantil femení. I des de llavors segueixo vinculat al futbol femení. Aquesta última temporada vaig estar al Júpiter com a coordinador i entrenador del Juvenil A i del Cadet, amb qui vam guanyar la lliga.

– I tornes a la Grama.

– Així és. Vaig estar parlant amb Jordi Martínez diverses setmanes i el repte de tornar a la que va ser la meva primera casa i muntar una secció completa em va fer molta il·lusió. Aquí estem intentant muntar una secció femenina que aquest gran club es mereix, un femení amb projecció. També vull destacar que no estaré sol, tindré al meu costat a Estela Calzada com a ajudant i mà dreta en tot moment.

– Quin és el teu somni?

– El meu somni és muntar equips de qualitat, que a la gent quan li preguntis per la Grama Femení que li vingui al cap que hi ha noies de qualitat, que estan ben ensenyades i que han pogut viure el futbol de veritat amb bons entrenadors. Noies que han pogut estar aquí des de petites i que hagin sortit direcció equips com Espanyol o Barça.

– Quin missatge enviaries a les nenes que volen jugar?

– Que vinguin a la Grama que tindrem grans entrenadors, gent que ens farà la metodologia dels entrenaments. Que confiïn en el nostre projecte que és nou i il·lusionant. Farem tot el possible perquè noies com pares, com tots, estiguin el més content possible.

– Benvingut i molta sort!

El nou coordinador, Ferran Vilà, amb la seva ajudant Estela Calzada.

La FE Grama ha realizado cambios en la coordinación, y hoy presentamos a uno de los nuevos integrantes. Ferran Vilà es el nuevo Coordinador del Fútbol Femenino de la Fundació Esportiva Grama.

– ¿Cuál será tu función?

– Mi función es montar la sección femenina desde las más pequeñas hasta las más grandes. Intentaremos montar un equipo de cada: Alevín, Infantil, Cadete, dos Juveniles y nos gustaría para este año o el próximo crear un equipo amateur.

– ¿Cuál es tú trayectoria más reciente?

– Comencé aquí en la Grama como entrenador de un infantil femenino en Primera. Y desde entonces sigo vinculado al fútbol femenino. Esta última temporada estuve en el Júpiter como coordinador y entrenador del Juvenil A y Cadete, con quien ganamos la liga.

– Y regresas a la Grama.

– Así es. Estuve hablando con Jordi Martínez varias semanas y el reto de volver a la que fue mi primera casa, montar una sección completa me hizo mucha ilusión. Aquí estamos intentando montar una sección femenina que este gran club se merece, un femenino con proyección. También quiero destacar que no estaré solo, tendré a mí lado a Estela Calzada como ayudante y mano derecha en todo momento.

– ¿Cuál es tu sueño?

– Mi sueño es montar equipos de calidad, que a la gente cuando le preguntes por la Grama Femení que se le venga a la cabeza que hay chicas de calidad, que están bien enseñadas y que han podido vivir el fútbol de verdad con buenos entrenadores. Chicas que han podido estar aquí desde pequeñas y que hayan salido dirección equipos como Espanyol o Barça.

– ¿Qué mensaje enviarías a las niñas que quieren jugar?

– Que vengan a la Grama que tendremos grandes entrenadores, gente que nos hará la metodología de los entrenamientos. Que confíen en nuestro proyecto que es nuevo e ilusionante. Haremos todo lo posible para que chicas como padre s, como todos, estén lo más contento posible.

– ¡Bienvenido y mucha suerte!

Por admin