La Fundació Esportiva Grama afronta aquest dimecres, a les 19:30h al Municipal de la Grama, el seu tercer partit de preparació d’aquest estiu. Després de les dues primeres proves contra rivals exigents com la UE Cornellà i el CF Damm, els colomencs es tornen a posar a prova davant la UE Rubí.
Els de Roberto Morales encaren el duel amb la voluntat de continuar creixent com a equip, acumulant minuts i ritme de competició. Les tres primeres setmanes d’entrenaments han estat molt intenses, i cada partit serveix per reforçar els automatismes i posar en pràctica el treball que es fa a les sessions, tot pensant en arribar de la millor manera possible a la primera jornada de lliga.
El Rubí serà un nou repte per la Grama. El conjunt vallesà competeix a Lliga Elit i està dirigit per un vell conegut de l’afició colomenca, José Solivelles, que en el passat va ocupar la banqueta del Municipal de la Grama. Un al·licient més per a un partit que promet ser exigent i enriquidor en aquest tram inicial de preparació.
El Municipal de la Grama tornarà a acollir futbol d’estiu i a la nostra afició, que podrà seguir de prop els primers passos de l’equip en la construcció del curs 2025/26. Una nova oportunitat per continuar sumant experiències i fer créixer el projecte colomenc.
—
La Fundació Esportiva Grama afronta este miércoles, a las 19:30h en el Municipal de la Grama, su tercer partido de preparación de este verano. Tras las dos primeras pruebas contra rivales exigentes como la UE Cornellà y el CF Damm, los colomenses vuelven a ponerse a prueba frente a la UE Rubí.
Los de Roberto Morales encaran el duelo con la voluntad de seguir creciendo como equipo, acumulando minutos y ritmo de competición. Las tres primeras semanas de entrenamientos han sido muy intensas, y cada partido sirve para reforzar los automatismos y poner en práctica el trabajo que se realiza en las sesiones, siempre con la mirada puesta en llegar de la mejor manera posible a la primera jornada de liga.
El Rubí será un nuevo reto para la Grama. El conjunto vallesano compite en Lliga Elit y está dirigido por un viejo conocido de la afición colomense, José Solivelles, que en el pasado ocupó el banquillo del Municipal de la Grama. Un aliciente más para un partido que promete ser exigente y enriquecedor en este tramo inicial de preparación.
El Municipal de la Grama volverá a acoger fútbol veraniego y a nuestra afición, que podrá seguir de cerca los primeros pasos del equipo en la construcción del curso 2025/26. Una nueva oportunidad para seguir sumando experiencias y hacer crecer el proyecto colomense.