Juvenil «C» 5 – C.F. Imperi 1
Els nois del Juvenil «C» van jugar el seu partit el dissabte al migdia. Un partit que va començar amb una petita pèrdua a mig camp dels nostres, però que no va fer que aquests ajupissin cap, perquè van acabar guanyant. Els contraris es movien bé en el dos contra un, la qual cosa es va veure reflectit en el gol immediat que posava el 0 a 1 en el marcador. Els de la Grama pressionaven alt i generaven ocasions; va ser en una de les contres quan els blaus posen el 3 a 1 de seguida abans del descans, sortint bé des de darrere.
Arriba la segona part i la Grama continua tractant de mantenir les seves sortides netes, que a pesar que no hi havia una bona coordinació en les pilotes llargues, aconseguien continuar dominant el partit. Finalment, en el minut 35′ de la segona part es posa el 4 a 1 i en una última acció sortint des de darrere s’aconsegueix el 5 a 1 definitiu.
El resultat final va ser òptim per als de la Grama, però encara cal polir uns certs aspectes en els entrenaments, sobretot en els automatismes, per a arribar millor als partits. Encara així l’entrenador es mostra satisfet i content per la victòria dels nois.
A seguir!
Juvenil “C” 5 – C.F. Imperio 1
Los chicos del Juvenil “C” jugaron su partido el sábado al mediodía. Un partido que empezó con una pequeña pérdida a medio campo de los nuestros, pero que no hizo que estos agachasen cabeza, porque acabaron ganando. Los contrarios se movían bien en el dos contra uno, lo cual se vio reflejado en el gol inmediato que ponía el 0 a 1 en el marcador. Los de la Grama presionaban alto y generaban ocasiones; fue en una de las contras cuando los azules ponen el 3 a 1 enseguida antes del descanso, saliendo bien desde atrás.
Llega la segunda parte y la Grama sigue tratando de mantener sus salidas limpias, que a pesar de que no había una buena coordinación en los balones largos, conseguían seguir dominando el partido. Finalmente en el minuto 35’ de la segunda parte se pone el 4 a 1 y en una última acción saliendo desde atrás se consigue el 5 a 1 definitivo.
El resultado final fue óptimo para los de la Grama pero aún hay que pulir ciertos aspectos en los entrenos, sobretodo en los automatismos, para llegar mejor a los partidos. Aún así el entrenador se muestra satisfecho y contento por la victoria de los chicos.
¡A seguir!