Resums dels equips Prebenjamins (18 i 19 de novembre)

PREBENJAMÍ A 7-0 CE PªBarc. Barcino

Partit plàcid que va ser dominat en tots els quarts per la Grama. Al cap de pocs minuts els colomencs es van posar per davant en el marcador i al costat de la bona intensitat de joc i l’encert de l’equip en fases defensives va acabar el partit amb una voluminosa victòria blavosa.

Partido plácido que fue dominado en todos los cuartos por la Grama. A los pocos minutos los colomenses se pusieron por delante en el marcador y junto a la buena intensidad de juego y al acierto del equipo en fases defensivas acabó el partido con una abultada victoria azulada.

AE La Salut Pere Gol B 2-3 PREBENJAMÍ B

L’equip d’Álex Jiménez juga dissabte a les 11:15 hores a Badalona contra l’AE La Salut Pere Gol B.

Al fin llegó la primera victoria de la temporada. En la primera mitad la Grama salió muy decidida avasallando la portería contraria pero sin suerte, en cambio en una jugada aislada llegó el 1-0 del equipo local. Los colomenses no lo dejaron de intentar y empataron de falta antes del descanso. En la segunda mitad apareció Erick desde atrás para adelantar a la Grama pero poco duraría la alegría porqué a la siguiente jugada un rebote acabaría dentro de la portería visitante. De aquí al final fue un partido de ida y vuelta donde por fin la suerte cayo de banda de la grama. Un corner en la ultima jugada del partido, donde erick volvio a aparecer y rematar a gol que da la primera victoria de la temporada.

EE Guineueta B 0-1 PREBENJAMÍ C

Bon partit dels dos equips amb una mica més de possessió per part de la Fundació aguantant l’empat sense gols fins als cinc últims minuts del partit a on van aconseguir marcar el gol de la victòria.

Buen partido de los dos equipos con algo más de posesión por parte de la Fundació aguantando el empate sin goles hasta los cinco últimos minutos del partido en donde consiguieron marcar el gol de la victoria.

PB Barcino D 1-2 pREBENJAMÍ D

Partit igualat, durant els dos primers quarts la Grama va tenir mes possessió que el seu rival però no va aconseguir finalitzar les seves oportunitats. Al final del segon quart de rebot es va avançar al marcador l’equip local. En el tercer quart els colomencs van sortir a per totes sense deixar sortir del seu camp a la Barcino i empatant. En l’últim quart arribaria la gran recompensa amb el 1-2, marcador curt per les moltes oportunitats de gol que van disposar.

Partido igualado, durante los dos primeros cuartos la Grama tuvo mas posesión que su rival pero no consiguió finalizar sus oportunidades. Al final del segundo cuarto de rebote se adelantó en el marcador el equipo local. En el tercer cuarto los colomenses salieron a por todas sin dejar salir de su campo a la Barcino y empatando. En el último cuarto llegaría la gran recompensa con el 1-2, marcador corto por las muchas oportunidades de gol que dispusieron.