Kiku Parcerisas, nou míster pel Juvenil A

El Presiident, Antonio Morales, amb Kiku Parcerisas i el Vicepresident esportiu, Manolo García.

Presentat a la sala de premsa de l’Estadi el nou tècnic del Juvenil A de Nacional per la temporada 19-20.

Kiku Parcerisas (09/03/1990) és, des d’ahir, el nou entrenador del Juvenil A en el debut a categoria nacional. Procedent del Mataró té experiència en la coordinació esportiva al propi equip del Maresme i a entitats com U.E. Sant Andreu i Terrassa F.C. A les banquetes ha dirigit equips de base en Preferent, Nacional i Divisió d’Honor.

D’inici, estarà acompanyat a la banqueta per Rubén Pellitero “Pelli” com a segon entrenador i per Jordi Pons com a preparador físic. El repte de dirigir a l’equip Juvenil de la Grama a Nacional comença des de ja en una exhaustiva planificació de la plantilla i de la pretemporada per tal d’arribar en estat òptim a l’inici del campionat.

Des de la Fundació Esportiva Grama, donem la benvinguda a Kiku i al seu cos tècnic desitjant-los una bona temporada.

Kiku Parcerisas con su cuerpo técnico: Rubén Pellitero y Jordi Pons en el banquillo del Municipal de la Grama.

Presentado en la sala de prensa del Estadio el nuevo técnico del Juvenil A de Nacional para la temporada 19-20.

Kiku Parcerisas (09/03/1990) es, desde ayer, el nuevo entrenador del Juvenil A en el debut en categoría nacional. Procedente del Mataró tiene experiencia en la coordinación deportiva en el propio equipo del Maresme y en entidades como U.E. Sant Andreu y Terrassa F.C. En los banquillos ha dirigido equipos de base en Preferente, Nacional y División de Honor.

De inicio, estará acompañado en el banquillo por Rubén Pellitero “Pelli” como segundo entrenador y por Jordi Pons como preparador físico. El reto de dirigir al equipo Juvenil de la Grama en Nacional empieza desde ya con una exhaustiva planificación de la plantilla y de la pretemporada para llegar en estado óptimo al inicio del campeonato.

Desde la Fundació Esportiva Grama, damos la bienvenida a Kiku y a su cuerpo técnico deseándoles una buena temporada.