Golejada de l’Infantil A al camp de la Monta

Partit complicat de l’Infantil A contra un rival (CF Montañesa) que la temporada passada va baixar de Preferent. La Grama va treballar molt bé i es va endur els tres punts (1-5).

Camp molt difícil i els colomencs van sortir forts a la primera part contra un rival molt físic i alt. Després moure molt la pilota la Grama va buscar l’esquena dels locals i així van arribar els 2 primers gols de Kevin. Després d’una badada de la defensa la Montañesa es va acostar al marcador abans del descans.

A la segona part la Fundació conscient del mal a l’esquena que feien canviar el joc per sortir a buscar contres ràpides, així als quatre minuts de la represa Mario en un 1 contra 1 va fer el 1-3. La Grama es va animar i no va deixar jugar a la Montañesa.

Iván després d’un xut amb l’esquerra des de fora de l’àrea va posar el quart gol al marcador i gairebé finalitzant Gerian en una contra va córrer la banda sencera i va ficar una passada entre línies que Burgui va aprofitar.

Partido complicado del Infantil A contra un rival (CF Montañesa) que la temporada pasada descendió de Preferente. La Grama trabajó muy bien y se llevó los tres puntos (1-5).

Campo muy difícil y los colomenses salieron fuertes en la primera parte contra un rival muy físico y alto. Tras mover mucho el balón la Grama buscó la espalda de los locales y así llegaron los 2 primeros goles de Kevin. Tras un despiste de la defensa la Montañesa se acercó en el marcador antes del descanso.

En la segunda parte la Fundació consciente del daño a las espaldas que hacían cambiaron el juego para salir a buscar contras rápidas, así a los cuatro minutos de la reanudación Mario en un 1 contra 1 hizo el 1-3. La Grama se vino arriba y no dejó jugar a la Montañesa.

Iván tras un zurdazo desde fuera del área puso el cuarto gol en el marcador y casi finalizando Gerian en una contra corrió la banda entera y metió un pase entre líneas que Burgui aprovechó.