Golejada de l’Aleví-Benjamí a Les Oliveres

Gran partit de les nostres noies de l’Aleví-Benjamí que van golejar 14-1 a la Vall d’en Bas.

Les jugadores van estar molt ordenades en el camp, molt disciplinades i treballadores. Cal felicitar-las pel seu comportament i esforç. Un partit dominat per la Grama des del primer minut. La intensitat i la força en atac així com la seguretat en defensa, va fer que es portessin els tres punts amb claredat.

Destaquem la potència en els contraatacs ja que en camp petit costa més trobar espais i circular amb fluïdesa la pilota, de manera que van haver d’optar per jugar al contraatac aprofitant la potència, força i verticalitat que tenen.

alevben

Gran partido de nuestras chicas del Alevín-Benjamín que golearon 14-1 a la Vall d’en Bas.

Las jugadoras estuvieron muy ordenadas en el campo, muy disciplinadas y trabajadoras. Hay que felicitarles por su comportamiento y esfuerzo. Un partido dominado por la Grama desde el primer minuto. La intensidad y la fuerza en ataque así como la seguridad en defensa, hizo que se llevaran los tres puntos con claridad.

Destacamos la potencia en los contraataques ya que en campo pequeño cuesta más encontrar espacios y circular con fluidez el balón, por lo que tuvieron que optar por jugar al contraataque aprovechando la potencia, fuerza y verticalidad que tienen.