La Grama veu, un cop més, com li remonten el gol inicial i cau derrotada
L’inici del partit, com porta succeïnt durant la majoria de jornades durant la temporada, va ser clarament colomenc. Les internades per banda d’Airan (el juvenil va gaudir de la seva primera titularitat) i de Padillo feien molt de mal a la defensa rival. Els de Joan Esteva van generar moltes ocasions de gol però no van ser capaços de materialitzar-les fins que al 33′, Palomeque va caçar una pilota a la frontal. El xut va topar amb la fusta, i afortunadament per la Grama, el rebot va xocar a l’esquena del porter i es va colar a la porteria. L’equip es va avançar abans del descans i va oferir un joc atractiu pels espectadors del Municipal de la Grama.
En canvi, a la represa, tot va ser al revés. L’Escala va donar-li la volta a l’electrònic (minuts 57 i 66) i va dominar fins que va aconseguir la remuntada. A partir d’aquí, la Grama, conscient de la importància dels punts, va anar a pel partit amb insistència. Tot i les múltiples oportunitats a través de Pol, Aliou, Canteras… cap va fructiferar i entre la manca d’encert i el porter visitant van evitar que la Grama aconseguís, com a mínim, l’empat.
Ara més que mai, JUNTS per treure la situació endavant. El proper partit de la Grama serà divendres 29 de març a partir de les 12:00h, data en què visitarem el camp del FC Vilafranca. SEGUIM ENDAVANT!










































La Grama ve, una vez más, cómo le remontan el gol inicial y cae derrotada
El inicio del partido, como lleva sucediendo durante la mayoría de jornadas durante la temporada, fue claramente colomense. Las internadas por banda de Airan (el juvenil gozó de su primera titularidad) y de Padillo dolían mucho a la defensa rival. Los de Joan Esteva generaron muchas ocasiones de gol pero no fueron capaces de materializarlas hasta que en el 33′, Palomeque cazó un balón en la frontal. El disparo se topó con la madera, y afortunadamente por la Grama, el rebote chocó en la espalda del portero y se coló en la portería. El equipo se adelantó antes del descanso y ofreció un juego atractivo por los espectadores del Municipal de la Grama.
En cambio, en la reanudación, todo fue al revés. L’Escala le dio la vuelta al electrónico (minutos 57 y 66) y dominó hasta que logró la remontada. A partir de ahí, la Grama, consciente de la importancia de los puntos, fue a por el partido con insistencia. A pesar de las múltiples oportunidades a través de Pol, Aliou, Canteras… ninguna fructiferó y entre la falta de acierto y el portero visitante evitaron que la Grama consiguiera, al menos, el empate.
Ahora más que nunca, JUNTOS para sacar la situación hacia delante. El próximo partido de la Grama será el viernes 29 de marzo a partir de las 12:00h, fecha en la que visitaremos el campo del FC Vilafranca. ¡SEGUIMOS ADELANTE!