La Grama empata a un partit sense gaires oportunitats de gol i on les defenses van superar els atacs
Era un partit molt important pels dos equips i la por a perdre es va notar al damunt de la gespa del Municipal de Vilafranca. Ni la Grama ni l’equip local van voler llançar-se en tromba a pel gol donada la situació classificatòria en cas de derrota.
L’inici del duel, com ja ve sent habitual, va tindre color blau. La Grama va poder fer el primer del partit mitjançant Peris -amb un xut llunyà- o Galeano -des de l’interior de l’àrea amb un intent que va frustrar el porter- abans d’arribar al 10′ de joc. A partir d’aquí, partit sense ocasions ni per uns ni per altres. Les defenses superaven constantment als atacants, que no eren capaços d’arribar a l’àrea rival.
A la segona meitat, el guió va ser similar, amb la diferència que qui va incidir més en atac va ser el Vilafranca, obligant a Sergio a lluir-se per evitar el gol dels locals. A la darrera jugada del partit, un defensa de la Grama va salvar la pilota al damunt de la línia de gol per arribar al xiulet final de l’àrbitre amb el 0 a 0 inicial.
Queden 7 jornades de competició i lluitarem fins al final. El proper partit de l’equip serà diumenge 7 d’abril a les 11:45h al Municipal de la Grama, data en què rebrem la visita del CF Montañesa. US ESPEREM A L’ESTADI! SEGUIM LLUITANT TOTS JUNTS!
La Grama empata en un partido sin demasiadas oportunidades de gol y donde las defensas superaron los ataques
Era un partido muy importante para ambos equipos y el miedo a perder se notó sobre el césped del Municipal de Vilafranca. Ni la Grama ni el equipo local quisieron lanzarse en tromba a por el gol dada la situación clasificatoria en caso de derrota.
El inicio del duelo, como viene siendo habitual, tuvo color azul. La Grama pudo hacer el primero del partido mediante Peris -con un disparo lejano- o Galeano -desde el interior del área con un intento que frustró el guardameta- antes de llegar al 10′ de juego. A partir de ahí, partido sin ocasiones ni para unos ni para otros. Las defensas superaban constantemente a los atacantes, que no eran capaces de llegar al área rival.
En la segunda mitad, el guión fue similar, con la diferencia de que quien incidió más en ataque fue el Vilafranca, obligando a Sergio a lucirse para evitar el gol de los locales. En la última jugada del partido, un defensa de la Grama salvó el balón sobre la línea de gol para llegar al pitido final del árbitro con el 0 a 0 inicial.
Quedan 7 jornadas de competición y lucharemos hasta el final. El próximo partido del equipo será el domingo 7 de abril a las 11:45h en el Municipal de la Grama, fecha en la que recibiremos la visita del CF Montañesa. ¡OS ESPERAMOS EN EL ESTADIO! ¡SIGAMOS LUCHANDO TODOS JUNTOS!