Enorme partit de l’infantil A

Infantil A:

Enorme partit de l’infantil A on debutaven en la categoria preferent contra tot un gran club com la Damm. L’Infantil A no es va acovardir i va sortir a fer pressió a dalt a la sortida de pilota de la Damm. Els de La Grama ben col·locats al camp, van fer un partit de deu, totes les pilotes dividits se’ls portaven ells per fe i per feina.
El partit estava on nosaltres volíem sabíem que no podíem deixar-los circular a pilota, era el millor de la Damm. Després tanta pressió a dalt i La Grama entrant per banda i amb un servei assajat del porter en llarg cap a Mamadu va fer el primer gol al minut 25 darrere una gran carrera, La Grama va disposar de les millors ocasions i sense que la Damm creés accions de perill arribem al descans.
Després del 1-0 es van fer canvis perquè el treball defensiu havia estat brutal. La banqueta funciono i van sortir més endollats que mai una diagonal d’Iker queia en botes d’un espabilat Moha que posava el 2-0 al marcador. La Grama va tenir moltíssima ocasions per deixar tancat el partit però sabent i treballant molt en la zona defensiva. Així va acabar un gran partit on des del primer jugador a l’últim van donar tota la seva entrega.

Brian Espinola:
Era un inici complicat contra un club que sabíem que tenen els millors jugadors. Portàvem estuadiandoles 2 setmanes i treballant en això. Va sortir tot com volíem, és difícil els inicis i més quan en plantilla tens 12 jugadors nous. Encara ens queda molt per arribar al nivell que esperem però estic orgullós d’ells, van fer un treball impecable on tot el que s’ha treballat aquestes setmanes el van portar a terme. Dijous els nens es van concentrar per veure en vídeo a la Damm i donar-se compte on podíem fer mal. El mèrit és tots ells.
Veure que ho donen tot és un símptoma que amb treball es pot arribar on ells vulguin. A la xerrada sòl explicar tot el que es necessita. Avui la meva xerrada va durar 1 minut ells tenien clar tot i ser molt senzilla, els vaig dir NO DEIXEU DE SOMIAR i així ho van fer! Ara toca pensar en la setmana que ve treballar perquè aquest equip comenci a ajuntar totes les peces, és un bon inici però anem a per més amb treball, esforç i sacrifici. I com no amb molta humilitat!

 

Enorme partido del infantil A donde debutaban en la categoría preferente contra todo un gran club como la Damm. El Infantil A no se achicó y salió a hacer presión arriba a la salida de balón de la Damm. Los de La Grama bien colocados en el campo, hicieron un partido de diez, todos los balones divididos se los llevaban ellos por fé y por trabajo.
El partido estaba donde nosotros queríamos sabíamos que no podíamos dejarles circular en balón, era lo mejor de la Damm. Tras tanta presión arriba y La Grama entrando por banda y con un saque ensayado del portero en largo hacia Mamadu hizo el primer gol en el minuto 25 trás una gran carrera, La Grama dispuso de las mejores ocasiones y sin que la Damm creara acciones de peligro llegamos al descanso.
Tras el 1-0 se hicieron cambios porque el trabajo defensivo había sido brutal. El banquillo funciono y salieron más enchufados que nunca una diagonal de Iker caía en botas de un pícaro Moha que ponía el 2-0 en el marcador. La Grama tuvo muchísima ocasiones para dejar cerrado el partido pero sabiendo y trabajando mucho en la zona defensiva. Así acabó un gran partido donde desde el primer jugador al último dieron toda su entrega.

Brian espinola:
Era un inicio complicado contra un club que sabíamos que tienen a los mejores jugadores. Llevábamos estuadiandoles 2 semanas y trabajando en ello. Salió todo como queríamos, es difícil los inicios y más cuando en plantilla tienes 12 jugadores nuevos. Aún nos queda mucho para llegar al nivel que esperamos pero estoy orgulloso de ellos, hicieron un trabajo impecable donde todo lo trabajado estas semanas lo llevaron a cabo. El jueves los niños se concentraron para ver en video a la Damm y darse cuenta donde podíamos hacer daño. El mérito es todos ellos.
Ver que lo dan todo es un síntoma de que con trabajo se puede llegar donde ellos quieran. En la charla suelo explicar todo lo que se necesita. Hoy mi charla duró 1 minuto ellos tenían claro todo y fué muy sencilla, les dije NO DEJÉIS DE SOÑAR y así lo hicieron! Ahora toca pensar en la semana que viene trabajar para que este equipo empiece a juntar todas las piezas, es un buen inicio pero vamos a por más con trabajo, esfuerzo y sacrificio. Y como no con mucha humildad!