Empat que sap a victòria del Juvenil-Cadet B

03/06/2018

Empat a 3 entre el Juvenil-Cadet B i el CE Europa.

La Grama es va deixar la pell en cada acció del partit, dominant de principi a fi el partit. Al minut 39 arribaria el 0-1 arribant al descans amb la sensació que podrien guanyar el partit. A la segona meitat les colomenques van seguir dominant i en el 63 arribaria el 0-2.

L’Europa va retallaria distàncies en el 72 i tan sols dos minuts més tard la Grama feia el 1-3. Dos minuts també van trigar les locals en tornar a marcar i en el 80 en una falta lateral arribaria l’empat amb molta polèmica. Un centre gairebé sense perill ho va intentar blocar la portera visitant i una jugadora del Europa la va empènyer fent falta, l’àrbitre va deixar jugar i les locals van aprofitar un rebot per fer el 3-3 definitiu.

Sergio Sierra (entrenador): «Només em puc treure el barret i aplaudir des de la primera fins a l’última nena. Es van buidar a cada jugada, en cada pilota dividida ser com si es juguessin la vida. El 3-3 deixa un mal gust de boca perquè podia haver estat un resultat rodó, però després de la feina de les nenes per a mi va ser una victòria. Vull agrair a Jordi (Juvenil a) l’ajuda que ens va donar ahir a Beni, Silvia ia mi. »

Empate a 3 entre el Juvenil-Cadete B y el CE Europa.

La Grama se dejó la piel en cada acción del partido, dominando de principio a fin el partido. En el minuto 39 llegaría el 0-1 llegando al descanso con la sensación que podrían ganar el partido. En la segunda mitad las colomenses siguieron dominando y en el 63 llegaría el 0-2.

El Europa recortaría distancias en el 72 y tan sólo dos minutos más tarde la Grama hacía el 1-3. Dos minutos también tardaron las locales en volver a marcar y en el 80 en una falta lateral llegaría el empate con mucha polémica. Un centro sin apenas peligro lo intentó blocar la portera visitante y una jugadora del Europa la empujó haciendo falta, el árbitro dejó jugar y las locales aprovecharon un rebote para hacer el 3-3 definitivo.

Sergio Sierra (entrenador): «Solo me puedo quitar el sombrero y aplaudir desde la primera hasta la última niña. Se vaciaron en cada jugada, en cada balón dividido fueron como si se jugaran la vida. El 3-3 deja un mal sabor de boca porqué podía haber sido un resultado redondo, pero después del trabajo de las niñas para mi fue una victoria. Quiero agradecer a Jordi (Juvenil A) la ayuda que nos dio ayer a Beni, Silvia y a mi.»