El líder Cadet C FEGrama viatjarà dissabte al Complex Esportiu Can Dragó contra l’Alzamora, quart

La nova categoria de la Fundació Grama, el Cadet C FEGrama, se situa líder en aquest grup 14 de Segona Divisió després de guanyar a Santa Coloma a la Salut Pere Gol per un contundent 5-1.

Amb aquests nous tres punts els dirigits per Alex Ramírez es consoliden com a primers en la classificació després dels gols d’Iván Sánchez que obria la llauna en el minut 4.

fundacio grama santa coloma cadetC FEG -peregol@chemacarva
fundacio grama santa coloma cadetC FEG -peregol@chemacarva

Després, Sergio Gea ampliava el lluminós poc després. Un doblet de Raúl Martín (el segon de penal) i un gol de Maxwell van brindar el definitiu resultat de 5-1.

» El resultat final de 5-1 sembla just vist el partit a la seva globalitat»

El mateix entrenador, Àlex Ramírez, ens comenta el partit: «El nostre conjunt va aconseguir una nova victòria basada en el control del joc a la primera part (2-0 al descans) i una major efectivitat golejadora. La creació d’espais a la segona meitat va provocar un major joc vertical i un desdibuixament de l’esquema tàctic propi, el qual devem evitar els pròxims partits. El resultat final de 5-1 sembla just vist el partit a la seva globalitat».

En la jornada quarta el conjunt de Santa Coloma viatjarà al Complex Esportiu Can Dragó contra l’Alzamora quart amb 4 punts) el dissabte 25 d’octubre des de les 8 hores.

La nueva categoría de la Fundación Grama, el Cadete C FEGrama, se sitúa líder en este grupo 14 de Segunda División tras ganar en Santa Coloma a La Salut Pere Gol por un contundente 5-1.

El mismo entrenador, Alex Ramírez, nos comenta el partido: «Nuestro conjunto consiguió una nueva victoria basada en el control del juego en la primera parte (2-0 al descanso) y una mayor efectividad goleadora. La creación de espacios en la segunda mitad provocó un mayor juego vertical y un desdibujamiento del esquema táctico propio, el cual debemos evitar los próximos partidos. el resultado final de 5-1 parece justo visto el partido en su globalidad «.

Con estos nuevos tres puntos los dirigidos por Alex Ramírez se consolidan como primeros en la clasificación tras los goles de Iván Sánchez que abría la lata en el minuto 4. Luego, Sergio Gea ampliaba el luminoso poco después. Un doblete de Raúl Martín (el segundo de penalti) y un gol de Maxwell brindaron el definitivo resultado de 5-1.

En la jornada cuarta el conjunto de Santa Coloma viajará al Complex Esportiu Can Dragó contra el Alzamora cuarto con 4 puntos) el sábado 25 de octubre desde las 8 horas.

Alé Grama!!!

Resultats Classificació