Europa 2 – Prebenjamí «A» 1.

El partit va estar molt igualat en els primers quarts de joc.
Els contraris eren molt ordenats en defensa i encara que no va haver-hi moltes ocasions per cap part. Els nostres van intentar jugar per bandes en un camp molt ample, però això… va sortir a mig fer. Poc control i molta precipitació és el que va portar a l’Europa en dues ocasions a marcar gol. En l’últim quart de joc, es va veure la millor part dels nostres jugadors on van poder crear més joc i un gol final que va posar el 2 a 1.
Cal dir que els del Prebenjamí «A» han entrat en una dinàmica de mals resultats que no ha d’entelar la bona feina i bon ambient que hi ha en el grup… a continuar aprenent equip!!!


Europa 2 – Prebenjamín «A» 1.

El partido estuvo muy igualado en los primeros cuartos de juego.
Los contrarios eran muy ordenados en defensa y aunque no hubo muchas ocasiones por ninguna parte. Los nuestros intentaron jugar por bandas en un campo muy ancho, pero esto… salió a medias. Poco control y mucha precipitación es lo que llevó al Europa en dos ocasiones a marcar gol. En el último cuarto de juego se vio la mejor parte de nuestros jugadores donde pudieron crear más juego y un gol final que puso el 2 a 1.
Cabe decir que los del Prebenjamín «A» han entrado en una dinámica de malos resultados que no debe empañar el buen trabajo y buen ambiente que hay en el grupo… ¡¡¡a seguir aprendiendo equipo!!!

Por admin